Žiguļa pulksteņa vietā ielikts voltmetrs un zemāk vidus konsolē digitālais pulkstenis.
Voltmetrs noderīga lieta, ar ieprēkšējo parasto žiguļa tas tika pārbaudīts, braucot idegās lampiņa, ka nelādē, bet voltmetrs rādīja, ka lādē tā vismaz nebija jādfzer sirdszāles :D izrādījās ka no lampiņas releja bija vads nokritis :D
- Kārtot pēc:
- Pievienošanas datuma
- Lasītākās
- Komentētākās
05-Feb-2012
05-Feb-2012
Uzlikta signalizācīja un centrālā slēdzene visām durvīm, kā arī motoriņš bagažnieka atvērānai, bagāžnieku var atvērt kā no pūlts tā arī ar pogu salonā, diode tam lai spriegums no pogas nesabojā izejas trani signalizācījai uz bagažnieka motoriņu.
Viss trādā ferfekti :)
05-Feb-2012
No 35mm dzelzs leņķiem sametināts un nokrāsots rāmis, ar 12mm skrūvēm pieskrūvēts pie žiguļa virsbūves, barošanas kabelis, kurš iet uz motortelpu ņemts no bmw-e36.
Darīts tas tika, lai atbrīvotu viedu motortelpā un pārnestu svaru uz aizmugurējo tiltu!
05-Feb-2012
Pārbūve uz iešprici nenorit tik ātri kā gribētos, bet pagaidām, lai uzlabotu dzinēja darbību tika uzlikta jauna indukcijas spole un sveces, sadalītāja vāciņš ar vadiem ir vēl ļoti labi.
31-Jan-2012
Sanāca šaize - kādu vakaru iznāku no darba, taisos braukt uz mājām un še tev... auto nelec. Tiek nospriests, ka pie vainas sadalītājs, jo no dzirksteles ne ziņas, ne miņas. Kā par nelaimi tas viss tieši piektdienas vakarā. Sestdienas rīts tika pavadīts apzvanot dažnedažādākos servisus un meistarus līdz TADĀĀĀ, ir viens, kas tomēr sestdienā arī strādā! Pirmdienas rītā saņēmu ziņu, ka auto ir dzīvs un lietojams. Tātad, spole nomainīta, sveces jaunas - ripojam tālāk :)