Nu tā!
Sezona 2011 ir beigusies, ar n-Tkm uz pulksteņa. Pabūts atkal ziemeļos, apkārt pa Baltijas valstīm, paciemots pie draugiem FIN, SWE un NOR , sapazīti jauni kolēģi Ālandu salās, bet pats galvenais -
- Viss & Ap Gaismotoriem tagad pieejams
www.powermeower.eu !!!
Te var paskatīties, kā man gāja, kā iet, un kas padomā !!!
...tas nekas , ka lapa nav latviski ( mācīties nekad nav par vēlu !), jo estiņš, leitis, soms vai polis tak latviski ne bum-bum...
Tātad -
Please Welcome in Aircooled World !
- Kārtot pēc:
- Pievienošanas datuma
- Lasītākās
- Komentētākās
06-Dec-2011
07-Jūl-2011
Nu ta beidzot ,
šopavasar izdarīju to, ko vajadzēja jau pagājšpavasar un "kaut kad" bija paredzēts šogad -
- apmainīju pret jaunu apskatē beidzot "caurkritušo", priekšējo ,torsionu balku;
- uzliku jaunas riepas, uz beidzot sadabūtajiem MANGELS oriģinālajiem 6" hromētiem diskiem (pietiek ākstīties ar pašmetinātajiem);
- pabeidzu līdz vajadzīgam līmenim motora galvām pulēt lūkas un kanālus( līdz tam bija tikai tā - lējuma asumi nodrāzti);
- piecēlu CompressionRatio līdz vajadzīgajam (8.52 ,stock 7.3 vietā);
- uzliku benz. sūknim regulatoru ( jo vajag tikai 0.28 bar);
- nedaudz pārveidoju D.I.S aizdedzi ( citas atsperes sadalītāja korpusa centrbēdzei)
un to visu vēlreiz ( rūpīgāk) noregulēju...
Rezultāts - pilns spidometrs nepilnā kilometrā ..!!!
Pašam pat nedaudz bail palika - tik strauji un ātri ar vaboli vēl braucis nebiju...
Bet...
līdz ar to parādījās jaunas lietas, kas jāpilnveido -
-pa karstu paliek motoram pie šādiem darba tempiem...
dēļ kā ir jau pasūtīts papildus , plakans , 1.5l oil sump , kas tiek pieskrūvēts zem bloka (eļļai šais motoros ir arī dzesēšanas funkcija) ...ja vēl ar to nepietiks, tad mūs jāliek extra radiators, bet vajadzētu pietikt - nedrāzīšos jau visu laiku , tālus gabalus , max režīmā...
otrā lieta -
- izpūtējs pa tievu, standartnieks (29mm)...pašlaik tiek strādāts pie pareizā izmēra ( 35mm) header un muffler sagādes...
Bildes nedaudz vēlāk
08-Apr-2011
Kādu gadu neesmu neko rakstījis. Nolēmu beidzot atskaitīties.
2010. gada Septembrī padzīvojos pa servisiem. Lūk, kopsavilkums:
48 Ls - Priekšējās atsaites, šarnīrs
115 Ls - Aizmugurējo bremžu remonts + jauns izpūtējs
28Ls - Priekšējo bremžu disku virpošana
2011. gada janvārī atkal radās nepieciešamība paremontēties
39 Ls - ellas maiņa, atsaites (atkal), stūres pirksts, putekļugumijas (neatceros kuras)
2011. gada februārī sāka ķerties stāvbremze... 7Ls - iztīrīja, pagaidām strādā bez problēmām
12-Nov-2010
Kā jau biji raxtījis pie atkārtotās skates - sūknis bija sācis tecēt! Nu ko ar tādu nevar tak braukāt un kur nu vēl skati iziet! Nācās ņemt nost un blīves samainīt. tas tika izdarīts. Ņemot nost viss tika salikts pa atzīmēm un vēl drošības labad savas saliku. Nu jau lieku virsū viss atregulēts, BET palaist var taču netur apgriezienus un slāpst nost. Izgrozījām aizdedzi gan agrāku gan vēlāku bet bez izmaiņām. Galu galā izrādījās Sūkņa ieplūdes un izplūdes trubiņām skrūves biju sajaucis, bet izrādās ka viņas ir savādākas, man sākumā izlikās vienādas. Samainīju skrūves vietām nu ja viss kā nākas... :D
12-Nov-2010
Rokas bremze - šo audi slimība. Reti kuram šī strādā. Lielākā problēma ir suporta darbība. Bieži vien šie neatiet atpakaļ pēc RB lietošanas. Uz pagājušo skati jau biju samainījis vienu suportu. Tad vasarā noplīsa otrs (vismaz man tā likās). Jau pa šrotiem biju izmeklējies bet nevarēju atrast. Nekur nebija kur braucu! Nu ko jaucu tāpatās. Izrādās visu prātu čakarēja trosīte :D Iekustināju šo salaižot WD40 iekšās tru arī patīriju un tagad viss štokos ir man roķene. Pie reizes ka jau suportus biju noņēmis uzliku arī jaunus bremžu klučus. Yeee sniegs drīz būs :D