Citroën Xantia , 1994

Citroën Xantia

6.91

Novertē auto kopumā!

  • apskates: 65 (šodien 0)
  • pievienots: 09-Aug-2009

Sekot šim auto

carlorossi

carlorossi

5.87

Tukums
SAAB 9000 Aero
Redzēts 29-Aug-2012

Servisa grāmata (ierakstu nav)

Citroën  , 1994

Citroën  , 1994

Citroën  , 1994

Šim auto seko (1)

jaaniic

Par manu auto Citroën Xantia

Jauda: 101 z.s.
Motora tilpums: 1.8 ltr
Izlaiduma gads: 1994
Pirkuma gads: 2008
Es nobraucu: 250'000 km

Citroen Xantia

Man pirmais auto.
Šādus auto parasti neizvēlas, tie paši pie tevis atnāk.
Īpašumā ieguvu nedēļu pēc tiesību nolikšanas, kad draudzenes brālis tikko bija iepircis sev pilnīgi jaunu auto no salona, atveda man Citronu un teica, lai braucu. :)
Prieks, protams, neizmērojams, tiesības kabatā, riteņi zem dibena, dzīve sākusies. :))
Auto līdz šim bija ļoti pedantiski kopts, ko arī turpināju darīt, arī vēlāk ar saviem pārējiem auto. :)
Mašīnai bija 101zs motoriņš, protams, pa vāju, bet ar apdzīšanu īpašu problēmu nebija.
Vizuālais ļoti patika, nesen bija uzlikti jauni R15 Rial diski, pats auto ķiršu sarkans, tonēti logi un kopts salons.

Secinājumi:
+
Fantastiski ērts salons, vot beņķus francūži prot taisīt, mīksti, ērti.
Arī stūre, lai arī izskatās dīvaini, ērta, jo īpaši garajos gabalos.
Hidrauliska piekare, ar noteikumu, ka viss strādā.
Ar saviem četriem režīmiem pāris sekunžu laikā no sēdināta sportkāra spēj pārvērsties par džipu, cik dzirdēts no nostāstiem, laukos džeki ar šādu pāri sliedēm ka špicka pārbrauc, mežā saknes un bedres neesot problēma. :
Arī amīši nav jāmaina kā tādi, mainās tikai hidroakumulātori, jeb tauta sauktās "zaļās bumbas".
Pie noteikuma, ka ar hidraulikas sistēmu viss ir kārtībā, šis ir sasodīti komfoprtabls braucamais, jo pateicoties savai sistēmai pa ceļu vnk. glīti peld.
Ietilpīgs bagažnieks, nolocot beņķus brīvi var gulēt, šis auto izskatās mānīgi, no ārpuses mazs, no iekšpuses liels.
Ļoti patīk hečbeks tādā ziņā, no iekšas kā sedans, pēc ietilpības gandrīz kā universālis.
Jāpiezīmē, ka parasti neko lielu vest nevajag, bet man vienmēr ir paticis plašums, arī tagad, iekš Saab. :)
Aprīkojumā bija tikai el.logi, kas arī ir pats galvenais iekš auto, vismaz priekš manis. :)
-
Godpilnā pirmā vieta pie mīnusiem ir hidrauliskā piekare. Nē, nē, štelle forša, bet, ja tev par to nav nekādas sajēgas, tad meklē kādu, kuram par to ir sajēga, pretējā gadījumā sirmi mati.
Vietējā servisā pateica, ka jāmaina viss amartizators, ko arī izdarīja, beigās izrādījās, ka bija tikai "zaļā bumba" jāmaina.
Triki, kad sāka birt nost ta sistēma bija labu labie, braucot ik pa pāris km pakaļa pati cēlās augšā, pēc tam automātiski necēlās aizmugure, tad sataisīja aizmuguri, necēlās priekša utt. Autiņs vairs nepeldēja, vienīgais ciešamais bija standarta režīms, lai gan tajā arī bija paciets, pārējos kā varde lēkāja pa katru bedri.
Galu galā izrādījās, ka visa vaina tikai tajās bumbās, ja es viņas būtu nomainījis, viss būtu bijis ok, bet tajā laika nebija tādas finases, lai dzītu uz dīlerservi un kaktu kantoros un pat nekaktu kantoros visi plāta rokas, pieraduši pie Audi un VW passat.
No vadāmības neko īpaši neatceros, katrā ziņā nebija nekas vērā ņemams.

Pie pārdošanas čalim arī visu izstāstīju par dienām un nedienām, pus stundu pēc pārrakstīšanas viņs vienu reizi man vēl zvanīja, teica, ka autiņš dīvaini lēkā pa ceļu, es gan parasti lietoju vārdu - švankojas. Izstāstīju visas operācijas, lai dabūtu viņu normālā režīmā [tur vajadzēja roku veiklību ar to kloķi] un tā ir klusums, viņam, ja nemaldos līdz Alūksnei vajadzēja vienam tikt, atbrauca uz Tukumu ar vilcienu. :p

Ko tur daudz, protams, pirmais auto atstāj spilgtu iespaidu un vissiltākās atmiņas, šķīros ar smagu sirdi, bet tajā pašā laikā ar atvieglojumu, jo tā hidraulika nezināšanas dēļ mani noveda ļoti tālu, arī apskati es viņam gāju trīs reizes, laba pieredze zaļam gurķim. :)
Pirmās lisās riepas, pirmais grāvis vieglā formā, beigtās bukses, pirmie servisi, šroti utt.
Teicama pieredze pirmajam auto, kārtīgas ugunskristības. :)
Vienmēr ar siltu smaidu atskatos uz ceļa satiktām Xantijām.
Un par cik, nosacīti zināju, kas mani sagaida pēc šī auto, pa galvu, pa kaklu skrēju uz Rīgu fīrēt savu jauno braucamo!

p.s.
Rocene - uz priekšējiem, nevis pakaļējiem riteņiem. :D
Jums vajadzēja redzēt tā džeka seju tehniskajā apskatē, kad viņš uzbrauca ar pakaļējiem riteņiem un tad ar priekšējiem. Izkāpa un sasauca visus džekus, kas tobrīd strādāja. :D
Loģiski, ka slidināšanās ziemā atkrita. :)

Uzrakstīts 09-Aug-2009

Novertē šo rakstu!

Komentāri (6)

janis salagals (nagla)

janis salagals 4.40 Redzēts 08-Jūn-2015

jaudas palielinashanai un sporiskai iepludes skanai iesaku demontet iepludes trubu no bampera lidz gaisa filtra kastei,ari mazakas pretestibas izputejs dos savu pie lieliem apgriezieniem,man tagat iet vina ka 2.0 8v :D

0

Uzrakstīts 18-Okt 11:43

janis salagals (nagla)

janis salagals 4.40 Redzēts 08-Jūn-2015

sogad iegadajos shadu pashu auto krasa tadi pati tik 1.6 ar blecha diskiem bet smukiem orginaliem kalpakiem! :) nacas ari mainit visas 6 bumbas 4 amorizacijai 1 spiediena uzkrajosha bremzem un 1 asnti nosesanas bumba(mashina saglaba klirensu stavot)! xantiam ar sporta comforta parsledzeju nak 8bumbas 2 bumbas izsledzas iesledzas tadejadi mainot pretestibu amortizatoriem! mani tagat satrauc atbalsti amortizatoriem prieksha ja vinus nenomainishu man draud amortizatoru izlekshana no glazes un jauna kapota iegadi :( ja kads zin kur vinus par sapratigu cenu var iegadaties jaunus vai var kuijas dalu restauret rakstiet privati! mashina preks 95 daga saglabajusies lotio labi,atrasta kuzavam rusa uz aimugurejo durvju sliekshnu augshas sofera puse,ta ir slima vieta xantiam,vel man draud radiatora nomaina salona,sulo antifreezs ta ari ir tipiska xantias slimiba,parsvara sulo manzhetes bet taka janem nost panelis tad labak nopirkt pirmstam ari radiatoru jaunu!

0

Uzrakstīts 18-Okt 11:39

Dzēsts lietotājs

Dzēsts lietotājs

Franču klasika, bija reiz sadarbība ar C5, hidrauliskā piekare interesanta un noderīga lieta, krāsas tonis pa pirmo

Uzrakstīts 14-Apr 12:37

Fato

Fato 3.58 Redzēts 23-Mai-2010

BTW roķene uz priekšējiem riteņiem ir arī subaru leone

0

Uzrakstīts 27-Okt 16:25

Eldars Kārkliņš (Malder)

Eldars Kārkliņš 3.49 Redzēts 09-Jan-2013

Esmu redzejis roceni uz kardana! Bet uz prieksejiem riteniem... Tie franci toc ir divaini! :D

0

Uzrakstīts 30-Aug 12:24

Fato

Fato 3.58 Redzēts 23-Mai-2010

Normāls drapaks, ar nosacījumu, ja ir labs saimnieks- protams jau labu laiku zaudējis savu dizainisko iznesību...

+1

Uzrakstīts 19-Aug 10:50