14-Dec-2012
Kā redzams pirmajās trijās bildēs vecais forsētais 1.5L dzinējs tika pārdots!
Uzbūvēju vēl vienu dzinēju nu jau ar 1.6L tilpumu, izdarīts tika vairāk kā iepriekšējam, bet tas arī nebūs viss.
Pirmā galva kas tika būvēta bija ar tik lielu defektu, ka pēc vairākām metināšanām tā tika izmesta un būvēta cita pagaidu. Taps vēl trešā galva ar daudz vairāk uzlabojumiem jaudas iegūšanai.
Dzinējs ir ņivas 2121 ar klasikas sadales vārpstu, no bloka noslīpēti 3mm, no galvas noslīpēts 2mm. Galvai izfrēzēti lielāki kanāli, galvas kanāli salaisti ar kolektoru kanāliem.

Vecais dzinējs pirms izņemšanas

Izņemts

Izņemts

Visa motora provodka tika ielikta cita, kura bija labā stāvoklī, provodkai pievilkti klāt vadi kas būs vajadzīgi megasqitam, tika ielikta cita labāka signalizācija un tās vajadzībām vadi savilkti, ievilkti vadi kas būs miglas lukturiem, ievilkts vads kas rāda, ka ieslēdzas motora ventilators, vadi kas paredzēti devējam kas rāda, ka griežas ventilators, vadi ar ko pa taisno ieslēgt ventilātoru, vadi sēdekļu apsildei un vēl citi, kurus esmu jau aizmirsis :D visi vadi tika ievilkti plastmasas caurulēs un notīti ar melno izoleni, daudzi salona vadi tika notīti ar mīksto lenti.


Visa motora provodka tika ielikta cita, kura bija labā stāvoklī, provodkai pievilkti klāt vadi kas būs vajadzīgi megasqitam, tika ielikta cita labāka signalizācija un tās vajadzībām vadi savilkti, ievilkti vadi kas būs miglas lukturiem, ievilkts vads kas rāda, ka ieslēdzas motora ventilators, vadi kas paredzēti devējam kas rāda, ka griežas ventilators, vadi ar ko pa taisno ieslēgt ventilātoru, vadi sēdekļu apsildei un vēl citi, kurus esmu jau aizmirsis :D visi vadi tika ievilkti plastmasas caurulēs un notīti ar melno izoleni, daudzi salona vadi tika notīti ar mīksto lenti.

Pārlasīts







Pieciniecei kārbai sagatavotas pārlasītas daļas, protams arī visi blīvslēgi jauni





Kārba virsū

Tiek gatavota sekretka

Tiek gatavota sekretka

Tiek gatavota sekretka

Audio vadi

Panelis, kur pečkas "vadība" un pelnu trauks tika pārtaisīts














Izrādās jau no rūpnīcas eļļas sūknim plāksne saskrāpēta

Pieslīpēju


paliekam šeibu, lai uz lielākiem rpm lielāks eļļas spiediens

paliekam šeibu, lai uz lielākiem rpm lielāks eļļas spiediens


Atšķirība 25 grami


Ķēdes atradās četru veidu, neviena no viņām nav izstiepusies

58 posmi, 57 posmi, 54posmi, 49 posmi

Špiļku gali bija jāapzāģē, lai regulējamais zobrats neķeras (tā viņiem sanāk) piekernēju, lai uzgriežņi neskrūvējas vaļā!

Spararatu nezāģēju, lai nezaudē griezi, palika oriģinālā svarā 6.7Kg.

Droši vien daudzi nezin, bet ir jāievēro metkas liekot spararatu




Pagaidām bija plānots un tika liks karburatora kolektors jo šprice plānojās vēlāk: Kolektors protams ar "taisnu" virsmu tāpēc pieslīpējam, protams pēc tam pārbauda



Apakšā biezās šeibas

Misiņa uzgriežņi (novilkt var!)

Gals nozāģēts no cita spriegotāja un sapresēts kopā ar titāna cauruli












ieliekot motoru sapratām, ka ir par daudz uz priekšu, izrādījās ka kronšteins kurš bija uz donora piecinieces bija no četrinieces

Salīdzinājums, pa labi četrinieces kronšteins

Salīdzinājums, pa labi četrinieces kronšteins


Golfa aizdedze ar jaunu bezkontaktu vaza spoli

Otra galva pēc slīpēšanas, mazgāju divas stundas



Pirmajā reizē aizmirsu nofočēt, lai saregulētu pareizi gāzu sadales mehānismu ir jānosaka precīza augšējā mirusī zona virzulim un sadalenei, virzulim precīzi to dara tā

Pēc bloka un galvas slīpēšanas oriģinālās metkas vairs nesapas, tāpēc ir nobīdes, man sanāca šāda nobīde


Tūnings aizdedzei, lai spēcīgāka šparakstele izņemam rezistoru un ieliekam ko bez pretestības

Tūnings aizdedzei, lai spēcīgāka šparakstele izņemam rezistoru un ieliekam ko bez pretestības




Priekšējā optika ir pilnīgi jauna, tuvajās gaismās night breaker spuldzes, spīd nu ļoti labi un ceļu var redzēt

Priekšējā optika ir pilnīgi jauna, tuvajās gaismās night breaker spuldzes, spīd nu ļoti labi un ceļu var redzēt

Uzlikti jaunā tipa drošinātāju paneļi, otrs jo daudz citu patērētāju

Virsbūvei nekas nav darīts tik nomainīts jauns kloķis


Pie pārnesumu kloķa caurums nepaliks tukšs tur tiks uzšūts prezis. Kā redzams augšā pa labi voltmetrs, Zemāk zaļa lampiņa, kur iekšā ir divas gaismas diodes, balta kas idicē kad ieslēdzas motora ventilatora relejs un zila, kas indicē, ka griežas ventilators. otra sarkanā lampa parāda, ka ir ieslēgta loga apsilde (nav ielikts stikls ar apsildi). Zemāk ir četri slēdži, pirmais ieslēdz motora ventilatoru, otrais aizmugurējā stikla apsildi, trešais paredzēts megasquirt funkcijai table switch, ceturtais ieslēdz ātrumkloķa rozes apgaismojumu, kur iekšā ir sarkana gaismas diode. Pa labi apakšā kur eļļas pulkstenis, tas ir tikai kā korķis :D tas būs tādā pašā korpusā iemontēts AFR deveiss (jā zonde ir jau izputējā).

Tā kā tiks likti sēdekļi ar apsildi ir ievilkti vadi ar slēdžiem

Apvilkts palodzes kartons un Ielikti labi skaļruņi + sietiņi

uzsāku braukšanas sezonu ar žiku, auto iet nu ļoti labi un pieciniece vienkārši super
Jautājuma cena: 300 Ls
Tēma:



Komentāri (0)