Servisa grāmata (ierakstu nav)
EU-666
Par manu auto BMW 330
Jauda: 204 z.s.
Motora tilpums: 3.0 ltr
Izlaiduma gads: 1996
Pirkuma gads: 2009
Nobraukums: 169'000 km
Auto iegādājos pirms vairāk nekā diviem gadiem. Nopirku sasistu,bez ///M pakas,ar r16 diskiem,nu vārdsakot-vipār nekādu.
Pēc 2mēnešiem auto priekša bija iztaisīta un uzlikti glīti r17 Mpakas diski. Laiks gāja un izdomāju auto pārkrāsot no melna uz sarkanu,uzlikt mpaku,nosēdināt un izlikt diskus lielākus par 17 collām.
Pēc ziemas auto bija ieguvis jaunu izskatu-imola rot BMW krāsu un pilno ///M paku (abi bamperi,moldingi,sliekšņi),iegādājos arī kloķi ar apgaismojumu un M stūri. Kamēr auto krāsoja uzradās ss.lv diski r18 AC schnitzer,kurus jau ilgi meklēju,tika uzstādīti arī koiloveri un auto izskatījās tā,kā vēlējos.
Pec gada izdomāju,ka jauda ir pa maz un vajag pārvērtības-tika iegādāts 330d e46 2003.gada no francijas ar problēmām piereģistrēt,no kura motoru ielikām iekšā e36 bundžā. Protams saskārāmies ar daudzām problēmām,bet motors tika ierūcināts. Pēc tam paciemojos pie INC jelgavā un auto tika nočipots. Pabiju arī BOSCH centrā uz jaudas stenda,rezultāts-204zs un 503nm pie 2400rpm,iespaidīgi. Beidzot jauda pietika,var uzsākt no vietas ar otro ātrumu un paātrināties lidz 80km/h "šķērsām".
Auto tika uzstādīts arī bloķējošais reduktors no 325tds,iegādāts M3 E46 salons ,pāršūts jumts un vēl pāris sīkumi. Protams no vizuālā kaut kas pietrūka,tāpēc tika ielikts xenons miglās, tuvajās gaismās,kā arī uzlikta nummurzīme EU-666.
Doma pēc nepilna mēneša turpināt projektu un uzstādīt turbīnu no e60 530,lielāku interkūleri un vēlreiz nočipot.
Uzrakstīts 14-Jan-2011
Komentāri (0)