bija pieejams par letu cenu velviens audi 100 donors no ta iznemu salonu un parkrameju savam salons ir tas ka recaro tikai nezinu vai vins skaitas recaro bet iesezoties ir abas sanu malas tadas lielas ka recaro vienigais sofera benkim ir viena sanu lala izdilusi bet tas tika laboc sašujot nu ta lai lieki nelec aciis,bet ta kopuma labs salons.
- Kārtot pēc:
- Pievienošanas datuma
- Lasītākās
- Komentētākās
13-Nov-2009
Izrādjās, ka visu šo laiku manai mazdiņai ir bijusi audi lambda zonde un arī tā ir bijusi pagalam... :( Un vispār, vai tad var audi detaļas likt uz mazdu???Tika uzlikta jauna detaļa, pareizā un nu mana mazdiņa ir ieguvusi pavisam citu gaitu :).
04-Jūl-2010
Taakaa stuure tika veiksmiigi paarkraasota,radaas arii ideja paarkraasot panelim priekshu,taa nu tas tapa! Viss panelis tika nojaukts un kraasa tika jaukta lai buutu taada pati kaa stuurei,arii oranza perlamutra ar zelta spiidumiem! Darbs prasiija kaadas triis dienas,jo viss nokraasotais bija arii ruupiigi jaanosliipee,lai nebuutu taa saucamais apelsiins,peec tam viss puleets liidz teicamam spiidumam!
09-Jūn-2009
...beidzot uzstādiju savam čomam ilgi kārotos migliniekus...kārtejo reizi nācās atkal pameklēt lai dabutu oriģinālās lampas par prātīgu cenu...lidz piezvanij un teica ka ir piedāvājums(uzreiz piekritu ņemt,jo tāds deficits tādas lietas)...tā nu es iegādājos un uzstādiju...redz kur jaunais paskats..:)
28-Jūl-2009
Iemesls: netiek izgaismotas tahometra pēdējās iedaļas
Nepieciešamie instrumenti: Maziņš plakanais skrūvgriezis, vidējs krustiskais skrūvgriezis, torka skrūzvgriezis, kam vēlams lokanais savienojums. (Skatīt foto)
Risinājums: Izņemam no paneļa SID (Saab Information Displey), klimata kontroli un audiosistēmas galvu. Lai dabūtu ārā audiosistēmu - izmantoju četras adāmadatas. SID un klimai mazliet atmūķēju ar mazu skrūvgrieznīti. (Skatīt foto)
Tālāk atskrūvējam pieejamās skrūvītes, kas stiprina priekšējo paneli. Atvienojam audiosistēmas rāmīti un izņemam to ārā.
Tālāk kreisajā pusē izņemam gaismu ieslēgšanas slēdzi un iebāžot caurumā roku dabūjam ārā blakus slēdžus (miglas lukturis un lukturu korektors). Tur atkal atrodam pieejamās skrūvītes.
Kad visi slēdži, ierīces un skrūvītes ir nost - tad ar nelielu piepūli raustam paneli uz sevi līdz tas iznāk ārā no saviem klipšiem, kas tur izvietoti pa dažādām vietām.
Kad panelis ir brīvs - tad nedaudz palocot stūres liftu, pagrieziena slēdzi un stiklatīrītāja slēdzi jau ar lielāku piepūli grozam un mānam paneli uz augšu līdz tas ir ārā.
Atskrūvējam četras skrūves stūres ādas gofriņas atvienošanai un četras skrūves paša instrumentu paneļa atvienošanai.
Instrumentu panelim aizmugurē atvieno divus štekerus un panelis ir ārā.
Instrumentu panelim aizmugurē atskrūvē visas dzeltenās skrūvītes (viņas tur ir divu veidu tāpēc jāiegaumē kur kāda nāca).
Noņemot instrumentu paneļa aizmugurējo vāku jāatvieno viens plakanais vads un tad var tikt klāt pie visām lampiņām, kas šo paneli izgaismo.
Uz lampiņas ir rakstīts: OS 12/1.2w 4w
Veikalā teica, ka tā ir 1,2 vati lampiņa un par tādu samaksāju 30 santīmus.
Pēc tam jau atpakaļejošā secībā visu saliku atpakaļ :)