Opel Astra GTC turbo panorama, 2008

Opel Astra GTC turbo panorama

3.89

Novertē auto kopumā!

  • apskates: 9 (šodien 0)
  • pievienots: 29-Mai-2009

Sekot šim auto

Imants Pliska (Imispd)

Imispd

3.01

Imants Pliska (Rīga)
Opel Astra GTC turbo panorama
Redzēts 18-Okt-2010

Servisa grāmata (ierakstu nav)

Par manu auto Opel Astra

Jauda: 180 z.s.
Motora tilpums: 1.6 ltr
Izlaiduma gads: 2008
Pirkuma gads: 2008
Nobraukums: 24'000 km

OPEL ASTRA GTC turbo, panorama. Dzinējs 1.6turbo standartā 180zs un 230Nm griezes moments. Auto ir čipots un K&N filtrs. Aptuvenā jauda 210-220zs un griezes moments ap 300Nm. 0-100km ieskrienās aptuveni 6.5 sekundēs. Perfekta vadāmība un ļoti stabīls auto uz ceļa. Braucot ar ātrumu 260 km/h autiņš iet kā pa sliedēm :) Regulējama sporta piekare. ESP(pretslīdes un pretbuksēšanas programma), IDS+(regulējama amortizatoru cietība, klimatkontrole, kruīzkontrole, sporta pusādas salons, panorāmas priekšējais vējstikls, miglas lukturi, sešpakāpju manuālā ātrumkārba, sēdekļu apsilde, spoguļi - el. regulējami, apsildāmi, el. pielokāmi, CD/radio/mp3, info displejs. Patēriņš uz 100 km ārpus pilsētas 6 litri, vidējais ap 9 un pilsētas ciklā(atkarīgs no braukšanas stila, kā ne kā turbo dzinējs)

Uzrakstīts 29-Mai-2009

Novertē šo rakstu!

Komentāri (1)

Dzēsts lietotājs

Dzēsts lietotājs

Izklausās kā pasaka, tas, kas te sarakstīts! Man savulaik bija Omega B ar Bilstein dzeltenajiem amortizatoriem un strut brace starp priekšējiem stakaniem. Auto, kuru joprojām atceros kā vienu no labākajiem aizmugures piedziņas auto, kas man bijuši. Tad pārsēdos uz BMW E39, pārdevu jau pēc pusgada un tagad nekāpju ārā no C-klases. Esmu par to domājis - ja būtu nepieciešamība mainīt auto marku, tad tas būtu Opel vai kāds japānis.

Uzrakstīts 29-Mai 21:44