Servisa grāmata (ierakstu nav)
Šim auto seko (1)
EL-6724
Par manu auto Mazda 626
Jauda: 114 z.s.
Motora tilpums: 2.2 ltr
Izlaiduma gads: 1991
Pirkuma gads: 2005
Nobraukums: 230'000 km
Ši auto stāsts ir diezgan raibs. Tad kad pirmo reizi viņu ieraudzīju, tas stāvēja garažā un nebija braucams. Tanī laikā iegādājos viņu par salīdzinoši zemu cenu, uz pusi zemāk par tā laika ejoso cenu šādam auto, bet tam bija iemesls.
Ka jau teicu, tas stāvēja garažā un nevarēja ar viņu braukt, jo redzi, kā iepriekšējais saimnieks stāstīja, ka ģenerātors tam ir saplīsis un otru tādu ir grūti dabūt. Man personiski tā nešķita problēma!
Tā nu viņu nopirku. Pārvilkām majās, nomainījām eļu, dabujām citu ģenerātoru un piedarbinājām. Viss darbojās, bet mani prieki bija īsi kad aizvedu uz servisu lai nomaina motora siksnas. Pēc mašīnas adošanas servisā, ilgi nebija jagaida - man zvanīja no servisa un teica ka šim auto motors ir beikts, tuvākā laikā izdzisīs. Tanī brīdī sapratu ka esmu ticis apčakarēts. :(
Labi, centos skatīties patiesībai acīs un domāt par alternatīvām. Meklējot iespejas ko darīt, bija divi varianti, adot lūžņos un saņemt par bleķiem 200Ls vai ieguldīt 250Ls vēl un savest kārtībā motoru.
Tanī pašā servisā man ieteica vienu cilvēku, kas krāmējoties ar dzinēju atjaunošanu, remontu un pat jaudas pacelšanu. Jasaka ka šim cilvēkam rokas auga no pareizās vietas un ka saņēmu auto atpakaļ no remonta, es nonožēloju ka paturēju šo auto.
Motoram tika nomainīts viss bloka kustīgis saturs, kloķvārpsta un klaņu gredzeni, stiprinajumi. Kapitāli iztīrīts motors un šur tur elektro sensori nomainīti pret jauniem.
Tāpat tika nomainīti aizmugurējie amartizātori jo vecie bija galīgi beikti.
Par sajūtām braucot ar šo auto.
Uz šosejas bieži prasās 6 ātrumu jo auto līdz 150km/h iet mierīgi, vizmaz tas ir maksimums cik esmu spiedis. Necēlu augstāk jo gribeju vel dzīvot. :D pie tāda ātruma auto ir ļoti daudz vibrācījas, liekas ka tūlīt noleks no ceļa. Tad savkārt starp 1 un 2 ātrumu ir ļoti maz laika ka japārslēdz. Jo prakstiki var reizēm pat uzsākt braukt ar otro pat. Ātrumkārbas ziņā jūtos abdalīts.
Paņēmu šo auto, jo vienkārši sen gribēju tieši tādu, Mazdu, ar divām durvīm un virss 2L motoru.
Uzrakstīts 08-Jūl-2009
Komentāri (5)
Otto 3.21 Redzēts 11-Feb-2011
Pēdējie jaunumi par šo manu auto ir: 1) 2010g vasarā pārkarsa dzinējs, braucu draugam pakaļ uz Rīgas lidostu no Liepajas. 30 km nobraucu ar kūpošu motoru, lai tik līdz tuvākam benzīntankam, kur tā nostāvēja puss mēnesi, līdz izdevās sarunāt transportu, pa draugam. Nebija nekas jamaksā lai dabūtu atpakaļ. 2) Šobrīd stāv pie manis garažā, ceru ka tuvākā laikā izdosies adzīvināt. --------- Ps: Pārgāja pušu metāla dzesēšanas truba, pēc 30km - pārkarsušais motors vairs jau nebija lietojams. :/ Rezultātā, jatīra dzesēšanas un iespējams eļas kanāli, jamaina blīves.
0
Uzrakstīts 11-Feb 15:08
Otto 3.21 Redzēts 11-Feb-2011
Auto jau kā 3 nedēļas dīkstāvē. Dzesēšana aizgāja pa pieskari. :(
0
Uzrakstīts 13-Aug 16:23
Vita Švarcbaha 6.99 Redzēts 30-Aug-2012
Beidzot, Otto, kāds vārds no Tavas puses. varu Tev vienīgi no sirds novēlēt tos naudiņu tā vairāk, lai nebūtu grūti staigāt viņai garām, bet varētu ar prieku izkustināt autiņu... . Nopietni. Es ļoti labi zinu, kas tas ir MAZDA. Turies.. :)))
0
Uzrakstīts 21-Jan 17:02
Otto 3.21 Redzēts 11-Feb-2011
Man ar šis auto ir mīļš, bet diemžēl laika zobs dara savu. Un parcik ar līdzekļiem ir tā kā ir. Ja kas tiek labots, tad tik cik tas ir nepieciešams lai varētu braukt. Katru reizi, ka eju garām savam auto vai skatos uz to, nopūšos, redzot, ko dara rūsa un kā tas skaistums pamazām rūsē! Tādā ziņā bēdīgi! Bet tā idejas netrūkst, ko ar šo brīnumu varētu izdarīt. Patīk sava auto līnijas, forma. :)
0
Uzrakstīts 19-Jan 14:13
Vita Švarcbaha 6.99 Redzēts 30-Aug-2012
Pamatīgi Tu esi pacīnījiespar viņu. Domāju, ka dēļ šīm ''vecenītēm'' ir arī vērts ............ Cilvēks Sorry, pieč.. , bet šīs tā nedarīs, ja vien pats nebūsi kaut ko nenočikojis.. Man bija Mazda, tikai 2,0i, hečbeks. Laba bija.
0
Uzrakstīts 20-Dec 16:55