07-Jūl-2011
Nu ta beidzot ,
šopavasar izdarīju to, ko vajadzēja jau pagājšpavasar un "kaut kad" bija paredzēts šogad -
- apmainīju pret jaunu apskatē beidzot "caurkritušo", priekšējo ,torsionu balku;
- uzliku jaunas riepas, uz beidzot sadabūtajiem MANGELS oriģinālajiem 6" hromētiem diskiem (pietiek ākstīties ar pašmetinātajiem);
- pabeidzu līdz vajadzīgam līmenim motora galvām pulēt lūkas un kanālus( līdz tam bija tikai tā - lējuma asumi nodrāzti);
- piecēlu CompressionRatio līdz vajadzīgajam (8.52 ,stock 7.3 vietā);
- uzliku benz. sūknim regulatoru ( jo vajag tikai 0.28 bar);
- nedaudz pārveidoju D.I.S aizdedzi ( citas atsperes sadalītāja korpusa centrbēdzei)
un to visu vēlreiz ( rūpīgāk) noregulēju...
Rezultāts - pilns spidometrs nepilnā kilometrā ..!!!
Pašam pat nedaudz bail palika - tik strauji un ātri ar vaboli vēl braucis nebiju...
Bet...
līdz ar to parādījās jaunas lietas, kas jāpilnveido -
-pa karstu paliek motoram pie šādiem darba tempiem...
dēļ kā ir jau pasūtīts papildus , plakans , 1.5l oil sump , kas tiek pieskrūvēts zem bloka (eļļai šais motoros ir arī dzesēšanas funkcija) ...ja vēl ar to nepietiks, tad mūs jāliek extra radiators, bet vajadzētu pietikt - nedrāzīšos jau visu laiku , tālus gabalus , max režīmā...
otrā lieta -
- izpūtējs pa tievu, standartnieks (29mm)...pašlaik tiek strādāts pie pareizā izmēra ( 35mm) header un muffler sagādes...
Bildes nedaudz vēlāk
Jautājuma cena: 123 Ls
Tēma:
Komentāri (0)