15-Jūn-2010
Šeit arī solītās bildes ar uzlabojumiem (ko var redzēt no ārpuses).
Salikts kopā ir, lai būtu ar ko braukt uz pašmāju sezonas atklāšanu un garākam testbraucienam uz Lietuvas gadskārtējo vaboļfestu, pēc kura tapa zināmas lietas, kas nestrādā tā , kā gribētos - šādas tādas regulēšanas izmaiņas vēl stāv priekšā - pirms nopietnākas tūres uz Polijas lielākā vaboļsarīkojuma 10 gadu jubilejas pasākumu Garbojama 2010
*
Nopietnākā tūre izvērtās par pavisam nopietnu - 3200km garumā, cauri LT,PL,CZ,A,H,SVK ...un tikai tad atpakaļ PL Krakovas festā, un kur ta vēl ap 1tkm līdz mājām...
Braucām trīs tādi ''LUFTWAFFE marked " vaboļi - i lietū , i kalnos, i 35deg karstumā H līdzenumos...
...un nekas - pret kalnu uz 120kmh, visiem garām , pa kreiso joslu...savdabīgs condition lielajā karstumā, cita varianta jau vabolē nav , kā vien otrādi apgriezti vēdlodziņi...!!!
Motorvāki tika virināti TIKAI izrādīšanas nolūkos , pēc pārsteigto interesentu pieprasījuma...pat parādes laukumā Krakovas centrā stāvējām otrādi - ar paceltiem vākiem...un nebeidzamiem stāstiem priekš neticošajiem , par n-Tkm bezproblēmu nobraukšanas iespējamību visai ekstremālos apstākļos ( negaiss kalnos 1120m virs jūras līmeņa , līdz 14% pacēlumi un kritumi , 50deg asfalta temperatūra Ungārijas puštā ) ar šo auto...
Eļļu gan nācās mazliet uzliet, tā ir šo motoru specifika un normāla parādība...tās temperatūra tā arī neuzkāpa virs normālajiem 105grādiem...
Equalizer Pulley 2,6kg
D.I.S Ignition 60 000V
1835ccm 92x69
Pilnīgi negaidot, Lietuvas Vaboļfestvālā iegūtā balva par Labāko Motora Tjuningu...
Evo IV
Latvian 'LUFTWAFFE's
Jautājuma cena: 1 Ls
Tēma:
Komentāri (0)