07-Sep-2010
ar augstajiem 83mm filtriem "atnāca" no US, kopā ar linkage system , un viss tas tika veiksmīgi uzmontēts uz 1835cc motora - tagad var izmantor arī trumpets , ko uzskrūvē uz karburatoriem koncentrētākai gaisa ieplūdei, vienlaikus tagad izmantojot pietiekami augstos gaisa filtrus, iepriekšējoie bija vienkārši pa zemu...
*/
Gluži veiksmīgi jau vispār tas process nebija -
- nācās pielāgot sviru stiprinājumus, jo piegādātais jaunais seškantstienis izrādījās vairs ne 14 , bet 13 mm izmērā, dēļ kā sviras pa to kratījās un slīdēja kur vēlējās - nācās urbt sānos vietas skrūvēm , ar ko nostiprināt šīs karburatoru vadības sviras...
Tālāk-
- līdz ar veco filtru noņemšanu diemžēl nafigojās arī atspere, kas atvelk atpakaļ karburatora throttle valve sākuma stāvoklī... nācās pārlikt šm nolūkam paredzētu atsperi jau uz paša karburatora, pieregulējot tās darbību/spēku ar parastu nokniebšanu un pielocīšanu...galā sanāca kā rūpnīca būtu izgatavojusi...
Visu šo manipulāciju rezultātā gāzes pedālis kļuva neticami viegls , reaģē gandrīz vai uz "domas spēku" ! Iepriekš bija jāspiež salīdzinoši pulka spēcīgāk, radot sajūtu, ka auto īsti neiet vai arī reaģē par vēlu... Izrādās, ka
vajag vienkārši salikt "pareizās" lietas "pareizās " vietās !!
Jautājuma cena: 1 Ls
Tēma:
Komentāri (0)