26-Dec-2011
Apkopojot padarīto un mainīto:
Virzuļgrupa, cilindri, kloķene, klaņu un pamatšales pēc mērījumiem tika atdzītas par labām tāpēc netika aiztiktas!
1.Slīpēta galva par 0.5mm.
2.Slīpēts bloks par 0.5mm.
3.Izlīdzināti, palielināti galvas un kolektoru kanāli, kanāli pulēti izņemot izplūdes kolektoru.
4.Kārtīgi pieslīpēti vārsti.
5.Jauns eļļas sūknis.
6.Saslīpēts eļļas sūkņa redukcijas vārsts un palikta sveces šeiba spiediena palielināšanai.
7.Jauns dzeses sūknis.
8. jauns termostats un visas dzeses gumijas caurules.
9.Jauns alumīnīja radiators.
10.Jauns ventilatora termoslēdzis.
11.Motorā ielieta "AGIP" pussintētiskā eļļa.
12.Dzeses sistēmā ieliets antifrīzs.
Visas detaļas būs grūti uzskaitīt, lielums ir redzams bildēs!
Rezultāts ir patīkams, eļļas spiediens ir lielāks, auto iet bez piepūles un ir jūtīgs uz akseleratora pedāli, izspolē ar otro ātrumu uz sausa asfalta bez kacināsānas.
Nākamais solis būs pilnās iešprices uzstādīšana kas protams arī dos nedaudz jaudas klāt un būs vēl daudz plusu.
Šobrīd 26.12.11 ir nobraukti vairāk kā 300km un problēmas nav bijušas :)
Palika dzinējs no vecā trešā žiguļa
Iepirktas detaļas
Tā kā nakotnē tiks uzstādīta pilnā iešprice ar megasquirt vadību tad iepirkts kloķenes devēja zobrats 60-2 un vāks ar stiprinājumu holla devējam
Noņemtas atsperes un veiks vienkārš mērijums
Kāds bija sačakarējis jaunā eļļas sūkņa vārta vietu tāpēc slīpēju un pulēju viosu plakni
Pieslīpēts redukcijas vārts un tiek pārbaudīts tā pat kā citi vārsti, pārbaudi izturēja
Galvas kanālu celolīts, bija šādi
Kanāli izlīdināti, nedaudz palielināti un izpulēti
Vieta zem vārstiem bija
Visiem cilindriem vietas zem vārstiem izlīdzinātas un sapulētas
Vārsti pieslīpēti tā, ka šķidrumu notur 24h un neizlaiž ne pilīti
Precīzi? Kanāli salaisti ar kolektoriem
Ieplūdnieks arī izfrēzēts un izpulēts
Bloks tika noslīpēts par 0.5mm
Šeit motors ir saliks un saregulēts
Jauna bikse, iemetināta vieta lambda zondei un nokrāsota
Šeit vēl iekšā vecais 1.3L motors
Motors ir izcelts
Pa starpu uzlikts arī kruts krāns pečkai
Pirms iecelšnas
Motors jau iekšā
Pēc pirmā test draiva
Trešajā dienā pēc iecešanas tika nobraukti pirmie 150km
Jautājuma cena: 150 Ls
Tēma: dzinēja remonts
Komentāri (0)