Servisa grāmata (ierakstu nav)
Par manu auto Renault Megane
Jauda: 113 z.s.
Motora tilpums: 1.6 ltr
Izlaiduma gads: 2003
Pirkuma gads: 2009
Nobraukums: 121'000 km
Megane II 1,6 16v benzīns + gāze (ne oriģināla, bet ielikta 4.paaudzes iekārta)
Komplektācija Luxe Privilege. Manuāla kārba.
Plusi- ekstras: riepu spiediena kontrole, klimata kontrole, daļēja ādas apdare- durvis, stūre, ātrumpārslēgs, roķene, pusādas sēdekļi, lietus sensors, aptumšojošs spogulis, el logi, spoguļi, sēdekļa apsilde, brīvroku sistēma auto iedarbināšanai, atvēršanai u.c. sīkumi- borta compis, pielokāmi spoguļi, CD maģis, siltumatsarojošs vējstikls, gaismas sensors, pavadošie lukturi, stūres regulēšana augstumā/dziļumā, 8 airbagi utt.
Auto labi vadāms pa asfaltu, ar adaptīvu stūres pastiprinātāju ar pietiekamu bagāžnieka ietilpību. Patīk fīča, kad aizslēdzot auto piespiežot aizslēgšanas pogu 2x aizveras visi logi, kā arī aizmugurējo durvju/logu bloķētājs- jā ja nobloķē nevar no iekšpuses arī atvērt durvis. lieliska ērtība ir start stop poga un iespēja atslēgu neizņemt no kabatas.
Mīnusi- maz vietas 2. sēdekļu rindā, vadītāja sēdekli būtu vēlams nolaist zemāk, jo sēd pozīcija augstu- esmu jau sen pieradis, bet sākumā tā likās, tas pats ar gāzes un bremzes pedāli- pa tuvu viens otram- pirmajā mēnesī bija jocīgi, tagad pat neesmu pie tā piedomājis- šķiet ok. Auto ļoti garšo degviela- neesmu no tiem mierīgākajiem braucējiem, tāpēc pa šoseju pamanos notērēt 7- 7,5 l benzīna vai pa pilsētu ~10-11 l (lietojot īsos pārbraucienos- līdz 10 km.) Gāzei jāpieskaita ~ +15%.
Auto ir 2003.gada augusta mēnesī pirkts LV, noripojis reālus 122 K km līdz 2009.gada janvāra beigām, kad iegādājos, tagad jau 1/2 gadu lietoju es un esmu nobraucis ~8K km.
piekarē neko neesmu remontējis, ir tādas standarta vainas- čakarējas durvju aizslēgšanas brīvroku podziņas, bija atkritis izpūtēja aizargs (tas alumīnija izstrādājums, kas aizsargā virsbūvi no izpūtēja karstuma) no 2 stiprinājumiem- regulāri braucu pie kaimiņiem pa zāli - varbūt kaut kur norāvu.
esmu nomainījis eļļu un vienu tuvo gaismu spuldzīti, kā arī uzpildījis kondicionēšanas sistēmu- nez kāpēc bija spiediens pa zemu, tagad jau 3 mēnešus nekrītas spiediens.
Te varētu būt mūžīgais jautājums par dizainu- ir tikai atsevišķi eksemplāri ar tik ekstravagantu dizainu- dažiem tas patīk, citi vai nu skaļi vai klusībā kritizē- esmu no tiem, kas ciena šo dizaineru gara darbu.
auto 2002/2003 gadā bija pirmais kompaktklases auto, kas triecientestos ieguva 5 zvaigznes pasažieru drošībā. Modelis pieejams 4 virsbūves versijās- Hečbeks (3 un 5 durvju)- tiek ražots Francijā, Universāls- Spānijā, sedans- Turcijā, kabriolets- nezinu kur.
slēdziens- man šis auto patīk, patīk franču ražotāju dizains- īpaši citroen jaunie modeļi, piemērots vienam vai diviem cilvēkiem, vai ģimenei ar maziem bērniem. auto ir kluss salonā salīdzinot ar japāņu ražojumiem.
Auto gāzes iekārta strādā ideāli- nekas nesmird, nekas pašam nav jāpārslēdz- pārslēdzās, kad uzsilts, nejūt izmaiņas dinamikā- trūkumu nav, ja neskaita, ka rezerves riepa jāvadā bagāžniekā, jo rez reipas vietā ir ~60 L gāzes balons. Agrāk biju skeptiķis, bet tagad tiešām iesaku visiem, kuri brauc daudz un nebrauc ar dīzeļauto. Pilna bāka man izmaksā ~20Ls- skan jauki vai ne?
Ja ir jautājumi- rakstiet komentāros.
Paldies.
Uzrakstīts 11-Sep-2009
Komentāri (1)
Dimitrijs Kuzmickis 2.89 Redzēts 15-Jūn-2010
labs, erts, ekonomisks auto.
0
Uzrakstīts 12-Sep 12:57