Mazda 3 GT, 2007

Mazda 3 GT

7.02

Novertē auto kopumā!

  • apskates: 108 (šodien 0)
  • pievienots: 30-Aug-2009

Sekot šim auto

zemariz

zemariz

3.25

Jelgava
Mazda 3 GT
Redzēts 07-Sep-2010

Servisa grāmata (4 ieraksti)

Mazda GT , 2007

Mazda GT , 2007

Mazda GT , 2007

Mazda GT , 2007

Mazda GT , 2007

Šim auto seko (2)

Fato, Krists Jaunzemnieks

Par manu auto Mazda 3

Jauda: 150 z.s.
Motora tilpums: 2.0 ltr
Izlaiduma gads: 2007
Pirkuma gads: 2007

Šoreiz ne par mani, bet gan tieši par manu auto:
Teksts ir garš, bet ar nodomu, lai potenciālie šāda auto pircēji daudz maz apjauš situāciju.
Ja gribat īsumā - lasiet pēdējās trīs rindkopas. ;)

Jau pašā pirmsākumā zināju, ka tieši Mazda 3 būs mans nākošais auto, ņemot vērā tieši acij tik ļoti tīkamo interjeru un eksterjeru. Salasoties dažnedažādus testus un atsauksmes, tika iegādāts šis skaistais auto Mazda 3 GT 2.0 sedans ar Sport Aero paku, kurš patīk labāk par garo variantu, bet nu par gaumi nestrīdās... Tika apskatīti vēl tādi varianti kā Citroen C4, kas starp paziņām izceļas ar elektronikas problēmām, Ford Focus, kurš tomēr nesaistīja dizaina ziņā un uz kura platformas tiek būvēta arī pati Mazda 3. Ņemot vērā Mazda uzticamību, paliku viennozīmīgi par šo auto.

6 "robu" manuāls - strādā perfekti, ātrumus pārslēgt viegli un ātri. Šīs litrāžas modeļi ar automātu nav iespējams dabūt, taču man to arī nevajadzēja.

Klimata kontrole - strādā ļoti labi. Patīk, ka vasaras sezonā, kad salons piekarsis, iedarbinot auto automātiski ieslēdzas iekšējā gaisa cirkulācija un, salonam atdziestot, automātiski pārslēdzas uz ārējo. Līdz ar to karstais gaiss ātri tiek "izpumpēts" ārā. Ja ar šo, liekas, varētu nepietikt, pirms durvju atslēgšanas atliek pāris sekundes paturēt nospiestu atslēgšanas pogu uz signalizāciajs pults un visi logi nolaidīsies lejā. Pretēja reakcija paturot aizslēgšanas pogu. Tajā pašā momentā, ņemot vērā faktu, ka auto tiek iedarbināts bez atslēgas (Keyless - ir kredītkartes izmēra karte kabatā), meklē nu kabatā to pulti, lai nospiestu attiecīgo pogu. Arī bagāžnieku iespējams atvērt, nospiežot attiecīgu pogu uz pults, taču lai aizvērtu, jāsastopas ar tādu nepatīkamu pārsteigumu kā – nav roktura. Respektīvi, jebkurā gadījumā būs jāsasmērē roka, ja vien auto nav tikko mazgāts. Arī atpakaļgaitas viena labā lampa (jo kreisajā ir migla) ir par maz, lai apgaismotu ceļu pilnībā, taču šajā gadījumā par palīgu nāk parkošanās sensori.

Xenon - redzamība, salīdzinot ar iepriekšējo auto bez xenon, jūtami labāka. Par to gan jāmaksā ar logu šķidruma patēriņu, jo tas tiek smidzināts automātiski - pietiek vien mazliet uzsmidzināt uz loga, kad 4x vairāk tiks lukturiem. Mēdz gadīties pat tādi laika apstākļi, ka, lai veiktu maršrutu Jelgava-Rīga-Jelgava tiek patērēts viss apmēram 3l lielā "bačoka" mazgāšanas šķidrums.

Āda (opcija par +600 LVL) - izskats elegants, viegli kopjams, ziemā, protams, sēžamvieta tiek pasaldēta, taču te lieti noder priekšējo sēdekļu apsilde (diemžēl viena pozīcija - "ON" vai "OFF"). Nav iespējams elektriski regulēt krēslu un līdz ar to nav arī atmiņas funkcijas.

BOSE audio – standarta 7 skaļruņi (pa divi priekšējās durvīs, pa divi aizmugurējās, pa pīkstulim priekšējā “stoikā” un zemfrekvenču skaļrunis (karoče sabs) zem vadītāja krēsla) lai arī nav zemē metama sistēma un kādam ar to arī pilnīgi pietiktos, manā gadījumā basu bija par maz un tūlīt pat tika iegādāts subwoofers, kas nu piedrebina pietiekami.

Ņemot vērā faktu, ka Mazda 3 jau tā izceļas ar savu slikto skaņas izolāciju, līdz ar šī subwoofera piepirkumu tūlītēji prasijās arī pēc skaņas un vibro izolācijas. Tas tad arī sekmīgi tika veikts salonam un bagāžniekam. Protams palika labāk. Taču tas tik un tā nedod vēlamo rezultātu, jo, braucot 90km/h var dzirdēt vēju šalcam un, ņemot vērā cieto (varētu pat teikt sportisko) regulējumu, tiek rūpīgi sajusti visi ceļu nelīdzenumi kā ar R17 vasaras riepām, tā arī ar R16 ziemenēm.

Nav ļaunuma bez labuma... cietā hadene ar R17 vasarā un precīzā, teleskopiskā stūre, kas var tikt regulēta četros virzienos (uz augšu/ leju/ iekšu/ āru. Reti kuram kompaktklases auto ir tāda fīča) padara auto vadību perfektu uz asfaltēta ceļa. Līkumos auto gluži vai pieplok ceļam, saglabājot komfortu sēdekļos un nešļūkājot tajos no viena sāna uz otru.

2.0 litrīgais dzinējs ar saviem 150ZS un 187Nm griežas pietiekami labi, lai braucot 6 ātrumā uz 100km/h ar diviem cilvēkiem salonā, bez problēmām apdzītu kādu uz 90 braucošu auto. Pie 120 dzinēja elastība ļoti laba, atliek piespiest “gāzes” pedāli, kā jau 160-170 bez problēmām, tajā pašā laikā saglabājot auto perfektās vadāmības sajūtu. Protams, ka brīžiem varētu vēlēties vēl lielāku jaudu, taču ņemot vērā patēriņu, kurš manuprāt ir ļoti labs - vidēji 8l vasaras un 8,5l ziemas sezonas laikā – var iztikt.

Par spīti Latvijas ceļiem un visādiem citādiem papildinājumiem, salonā nav jaušama kādas plastmasas detaļas grabēšana, par ko biju noraizējies pirms šī auto iegādes. Par salonu runājot... priekšējie pasažieri var justies ļoti ērti, paneļa izgaismojums iepriecina it sevišķi automātiski pielāgojot paneļa apgaismojumu tumšā laikā. Šoferim ar 185cm augumu, aizmugurē bez problēmām var pievienoties vēl divi tādi paši (ja vien var ielīst pa nosacīti “šaurajām” durvīm), ja trīs, tad jau vidū sēdošajam var rasties neliela diskomforta sajūta, taču visā visumā pietiekoši ietillpīgs auto, vēl jo vairāk man kā cilvēkam, kuram pārsvarā sanāk braukt divatā.

Protams neiztikt arī bez tādām ekstrām kā el.logi, el.spoguļi (gan žēl, ka nav elektriski nolocāmi), spoguļu apsilde (ziemā ļoti ātri atkausē), lietus sensors, ABS, EBD, DSC (diži lielas jēgas gan no tā nav, taču vietām noder gan), multistūre ar audio vadību, kruīzkontroli, īsi sakot viss kā nākas.

Par papildus uzlabojumiem, remontiem un to izmaksām:

Pirmās divas apkopes (20000km un 40000km) izmaksāja attiecīgi apmēram 90 LVL un 140 LVL. Līdz tam nekādas problēmas netika konstatētas. Arī TA.
Ap 52000km "izbeidzās" priekšējie bremžu kluči. Par klučiem pie dīlera prasīja 80LVL, taču caur saviem cilvēkiem atradu lētākus un, šķiet, arī labākus - Ferodo Premium. Man izmaksāja 38LVL un bremzē labāk par stock, it sevišķi slapjā laikā.

Pašreiz nu jau noripināti nedaudz pāri 60000km. TA gāju maija beigās - atkal pa “nullēm”. Pāris dienas atpakaļ veicu 60000km apkopi. Apkopes izmaksas – 84 LVL. Papildus tam pa garantiju nomainīti aizmugurējie atbalsta stieņi (ja pareizi atceros) un kaut kas, laikam, ar priekšējo gultni. To pasūtījuši un 10 dienu laikā zvanīs, lai varu braukt un nomainīt. Citu problēmu pagaidām nav bijis. Ak jā, visam pa vidu kāds "labvēlis" nozaga antenu, līdz ar to nācās iepirkt vietā citu... te atkal ebay lieti noderēja. ;)

No papildlietām: jau pieminētā skaņas/ vibro izolācijas uzlabošana, Ferodo Premium bremžu kluči, parastais gaisa filtrs aizstāts ar K&N (iegūstot “gāzes” pedāļa papildus atsaucību, nedaudz zemāku patēriņu un zemākas apkopes izmaksas uz šī filtra rēķina), JDM priekšējās “uzacis”, LED papildus stopsignāls (standartā nāca ar vienu tizlu kvēlspuldzi), sarkans LED interjers, LED griestu lampās, numura apgaismojumam u.c. (šķiet esmu nojūdzies ar tiem LEDiem), tonēti logi, alumīnija pedāļi, durvju uzlikas ar Mazda 3 logo u.c.
Teikšu vienkārši: aprūpēta šī mazulīte tiek, iespējams, labāk kā daža laba sieva. ;)

Uzrakstīts 17-Sep-2009

Novertē šo rakstu!

Servisa grāmata

Remonts2 (0)

2.59

Tēma: / Nobraukums 69950 km

Pasākuma cena 33.59 Ls / Pievienots: 30-Apr-2010

Riepu maiņa (0)

2.54

Tēma: / Nobraukums 69500 km

Pasākuma cena 50 Ls / Pievienots: 15-Apr-2010

Amortizatora maiņa (0)

2.52

Tēma: / Nobraukums 65300 km

Pasākuma cena 0 Ls / Pievienots: 02-Dec-2009

Remonts (0)

2.51

Tēma: / Nobraukums 61000 km

Pasākuma cena 0 Ls / Pievienots: 17-Sep-2009

Visa servisa grāmata

Komentāri (5)

janis salagals (nagla)

janis salagals 4.40 Redzēts 08-Jūn-2015

taisam LEDu atkarigo uzticibas clubu vai ko tadu?es ari biju LED atkarigs ! :D

0

Uzrakstīts 12-Dec 17:02

Fato

Fato 3.58 Redzēts 23-Mai-2010

Super apraksts- tāpat auto- izskatās vienreizēji- un salons ..... es ar tādu gribētu. Lasot par ekatrām, to salīdzināju ar savu auto, kas ir par vairākiem gadiem vecāks un nav līdz lūpai komplektēts. Atdzīstu, ka brīvroku sistēma ir nepārspējama fīča, bet tikai brīdī, kad sāc to lietot- pirms tam nevienam neistāstīsi, kas tas ir. kad paņemu auto no sievas, kā muļķis raustos pie rokturiem un meklēju start/stop pogu utt. Laikam mazda tos savus aizmugurējā tilta stabilizatoru stieņus neiedomāsies uzražot "resnākus"- viņi jāmaina ir bijuši visām mazdām no 80-to gadu beigām. Tas pats ar skaņas izolāciju japāņiem- kāpēc eiropas auto jau pēc noklusējuma ir klusāki? Lai ripo!

+1

Uzrakstīts 20-Sep 20:58

zemariz

zemariz 3.25 Redzēts 07-Sep-2010

Pa grants ceļiem reti sanāk braukt, līdz ar to nav tik traki ar to melno krāsu. ;) Par izolāciju... bija tieši tas pats variants - rokturi, bagāžnieks u.c. Materiāls STP. Ja izolē, noteikti kā pirmo pieķer plauktu ;) un pie vienām sāpēm iesaku arī arkas. Tas gan dod papildus svaru aptuveni kā braukt visu laiku ar vēl vienu cilvēku. Vienīgais, ko neizdevās noizolēt ir atpakaļskata spogulis. Ja labi iegrabina, dauzās pret stiklu. Lai novērstu, iespiedu starp spoguļa plastmasu un logu mazu dībeli un grabēšana atrisināta. :D Paldies, gan jau ripos labi. ;)

+1

Uzrakstīts 31-Aug 21:17

janiss

janiss 3.91 Redzēts 17-Mai-2010

bagātnieku krāsa - melnā - izskatās vienreizēji, tikai bieži jāmazgā un jākopj :) he heee, par to bagāžnieka aizvēršanu (manā gadījumā arī atvēršanu) runāju ar Mazdas centra darbinieku - stāstīja ka ir tāds dizaina gļuks, ne pie atvēršanas īsti ir kur aizķert, ne pie aizvēršanas. Arī no manas puses - lai labi ripo :) Btw, ko izmantoji izolācijas uzlabošanai? Man ieliekot subi, grab bagāžnieks, durvju rokturi, pašas durivs - nedaudz uz nerviem krītoši..

0

Uzrakstīts 31-Aug 19:54

Kaspars Skadiņš (Iceman)

Kaspars Skadiņš 6.52 Redzēts 15-Jūl-2011

Uhh kas par aprakstu :) bildes ar nesliktas :) mazda 3 sedani dizainā tiešām izdevušies. Hetčbeki gan man nepārāk. No manis labi vērtējumi un lai labi ripo ;)

0

Uzrakstīts 31-Aug 10:03