VW Kafer VW Mountain Bug, 1974

VW Kafer VW Mountain Bug

7.56

Novertē auto kopumā!

Sekot šim auto

Alpen Tour 2012 5.05
25-Feb-2013

Dažas vietas, kur katram automīlim derētu kādreiz pabūt, pieskarties automobīlisma vēsturei un dabas varenumam...
Vabolei nomainīts izpūtējs, tagad visam degvielas "ceļam" viens diametrs - sākot ar karburatoru un beidzot at izpūtēja galu...
Vairāk bildes šeit www.powermeower.eu

VW Kafer VW Mountain Bug, Alpen Tour 2012

Jautājuma cena: 1000 Ls

Tēma:

Komentāri (0)
Sezona galā ! 2.64
06-Dec-2011

Nu tā!
Sezona 2011 ir beigusies, ar n-Tkm uz pulksteņa. Pabūts atkal ziemeļos, apkārt pa Baltijas valstīm, paciemots pie draugiem FIN, SWE un NOR , sapazīti jauni kolēģi Ālandu salās, bet pats galvenais -
- Viss & Ap Gaismotoriem tagad pieejams
www.powermeower.eu !!!

Te var paskatīties, kā man gāja, kā iet, un kas padomā !!!
...tas nekas , ka lapa nav latviski ( mācīties nekad nav par vēlu !), jo estiņš, leitis, soms vai polis tak latviski ne bum-bum...
Tātad -
Please Welcome in Aircooled World !

Jautājuma cena: 1 Ls

Tēma:

Komentāri (0)
Upgrādi 2011 3.00
07-Jūl-2011

Nu ta beidzot ,
šopavasar izdarīju to, ko vajadzēja jau pagājšpavasar un "kaut kad" bija paredzēts šogad -
- apmainīju pret jaunu apskatē beidzot "caurkritušo", priekšējo ,torsionu balku;
- uzliku jaunas riepas, uz beidzot sadabūtajiem MANGELS oriģinālajiem 6" hromētiem diskiem (pietiek ākstīties ar pašmetinātajiem);
- pabeidzu līdz vajadzīgam līmenim motora galvām pulēt lūkas un kanālus( līdz tam bija tikai tā - lējuma asumi nodrāzti);
- piecēlu CompressionRatio līdz vajadzīgajam (8.52 ,stock 7.3 vietā);
- uzliku benz. sūknim regulatoru ( jo vajag tikai 0.28 bar);
- nedaudz pārveidoju D.I.S aizdedzi ( citas atsperes sadalītāja korpusa centrbēdzei)
un to visu vēlreiz ( rūpīgāk) noregulēju...
Rezultāts - pilns spidometrs nepilnā kilometrā ..!!!
Pašam pat nedaudz bail palika - tik strauji un ātri ar vaboli vēl braucis nebiju...

Bet...
līdz ar to parādījās jaunas lietas, kas jāpilnveido -
-pa karstu paliek motoram pie šādiem darba tempiem...
dēļ kā ir jau pasūtīts papildus , plakans , 1.5l oil sump , kas tiek pieskrūvēts zem bloka (eļļai šais motoros ir arī dzesēšanas funkcija) ...ja vēl ar to nepietiks, tad mūs jāliek extra radiators, bet vajadzētu pietikt - nedrāzīšos jau visu laiku , tālus gabalus , max režīmā...

otrā lieta -
- izpūtējs pa tievu, standartnieks (29mm)...pašlaik tiek strādāts pie pareizā izmēra ( 35mm) header un muffler sagādes...

Bildes nedaudz vēlāk

Jautājuma cena: 123 Ls

Tēma:

Komentāri (0)
Gaisa filtri 2.94
07-Sep-2010

ar augstajiem 83mm filtriem "atnāca" no US, kopā ar linkage system , un viss tas tika veiksmīgi uzmontēts uz 1835cc motora - tagad var izmantor arī trumpets , ko uzskrūvē uz karburatoriem koncentrētākai gaisa ieplūdei, vienlaikus tagad izmantojot pietiekami augstos gaisa filtrus, iepriekšējoie bija vienkārši pa zemu...
*/
Gluži veiksmīgi jau vispār tas process nebija -
- nācās pielāgot sviru stiprinājumus, jo piegādātais jaunais seškantstienis izrādījās vairs ne 14 , bet 13 mm izmērā, dēļ kā sviras pa to kratījās un slīdēja kur vēlējās - nācās urbt sānos vietas skrūvēm , ar ko nostiprināt šīs karburatoru vadības sviras...
Tālāk-
- līdz ar veco filtru noņemšanu diemžēl nafigojās arī atspere, kas atvelk atpakaļ karburatora throttle valve sākuma stāvoklī... nācās pārlikt šm nolūkam paredzētu atsperi jau uz paša karburatora, pieregulējot tās darbību/spēku ar parastu nokniebšanu un pielocīšanu...galā sanāca kā rūpnīca būtu izgatavojusi...
Visu šo manipulāciju rezultātā gāzes pedālis kļuva neticami viegls , reaģē gandrīz vai uz "domas spēku" ! Iepriekš bija jāspiež salīdzinoši pulka spēcīgāk, radot sajūtu, ka auto īsti neiet vai arī reaģē par vēlu... Izrādās, ka
vajag vienkārši salikt "pareizās" lietas "pareizās " vietās !!

Jautājuma cena: 1 Ls

Tēma:

Komentāri (0)
Evo IV 5.55
16-Jūl-2010

Ceturtā motora versija-
1835cc ,
92x69 ,
Compression Ratio 1:7.5 (pagaidām...)
- uzlikts viss, kas bija sagādāts...
Izmests 3200km līkums pa LT,PL,CZ,A,H,SVK,PL,LT ...
Pa ceļam -
- pārtrūka spidometra trose (štrunts, braucu pēc navigācijas cipariem!);
- pazuda tuvie/tālie (palika gabarīti, bremzes - pa nakti nebraucām un spilgtajā saulē tuvo neesamība nevienu neinteresēja...);
- ceļojuma pēdējā piektdaļā stipri samazinājās tukšgaitas rpms ( bet braukšanu tas netraucēja-mājās pārmazgāju filtrus un karburatorus, viss atgriezās labākajos parametros!)
*
Padomi -
- aizvien neticiet reklāmas uzrakstiem Polijā - tie joprojām lielmanīgi sola to, ko nespēj dot !!!
- nelejiet degvielu nezināmu nosaukumu tankos...labāk lietojiet SHELL, STATOIL , BP ...lējiens LOTOS'ā arī bija tas, kas piecūkoja karburatorus...
- ceļi PL palikuši eiropejiskāki, bet braukšana pa PL satiksmi joprojām ir viens vienīgs stress, ja vien ir iespēja nebraukt pa PL ceļiem - izmantojiet to !!! Lietojiet prāmjus, apkārtceļus, draugus un paziņas pie stūres (labi nav attiecībā pret tiem , bet ko lai dara...) , būs mazliet dārgāk un varbūt arī ilgāk, toties ieguvums ( skaidrs saprāts un bezstresa psihe kā atvaļinājuma galvenā balva!) ir nesamaksājams ...!!!
*
Iepriekš teiktais NEATTIECAS uz CZ , A , H un SVK !!!
Tur viss ir kā pie cilvēkiem - neviens nesola neko, ko nespēj...vai to kā tur nemaz nav ...drīzāk uzrodas negaidītas , cenās iekļautas ,ekstras kā visnotaļ patīkami pārsteigumi !
Braukšanas apstākļi vienkārši lieliski!

VW Kafer VW Mountain Bug, Evo IV

Jautājuma cena: 1 Ls

Tēma:

Komentāri (0)