VW Kafer VW Mountain Bug, 1974

More power! 6.79
13-Sep-2009

Viss sākās ar pirmo tūri uz NOR. Tur sapratu kādu dzelzi man vajag , lai bez problēmām uzvilktu jebkurā kalnā un cauri SWE arī nebūtu jāvelkas kā gliemezim...
Tagad gan, apgūstot zināšanas un pieredzi, saprotu, ka detaļas gādājot, šur tur esmu mazliet pārķēris, bet ieguldītais šā vai tā neskādē, kau ir pāris nummurus pa spēcīgu priekš tā ko gribēju sasniegt...bet āķis ir lūpā un rādās, ka arī niknās detaļas kādu dienu izrādīsies tieši laikā.
Mans vaboles motors ir jau piedzīvojis TRĪS versijas , ar katru nākamo mainīts/nācis klāt tas , kas izrādījies vai nu ekspluatācijā nepiemērots, nedzīvotspējīgs, vai arī atkodies lietošanas procesā .
Bildēs var redzēt secībā visas trīs pakāpes , šoziem sekos Fourth Edition - jau nopietnāka - iekšpusē... Neatkarīgi no manas darbošanās, ir vīri , kas jau ir iemēģinājuši praksē paša klusībā iecerētās pārmaiņas pie savām vabolēm , tiesa ,pēc sava mērķa tiecoties, bet man šī pieredze lieti noder, lai sabalansētu SAVAS vēlmes ar iespējām. Līdz šim vairāk tiku apgreidojis ārpusi, priekšpusi un apakšpusi, nu pienācis laiks 74mm kloķvārpstai (iekšā 69mm) un 92mm virzuļiem (pašlaik 88mm) - dragreisa trase parādīja un pierādīja, ka viss apkārtējais srādā perfekti, bet trūkst griezes momenta, ko arī centīšos palielināt.
Vismaz jau tagad varu droši atvērt, nebaidoties ,ka kas uzsprāgs vai izlīdīs laukā no motora.
Centos nonafigot visus tos šaubīgos punktus, kas varētu radīt problēmas kaut kur , 5Tkm no mājām...sadalītājs Pertronix (bezkontaktu), starteris High Torque (ar redukciju),karburatori DRLA 36, H-Beam klaņi,W110 ENGLE sadale, kaltie virzuļi, atvieglots spararats, HD eļļas sūknis
un Serpentine Belt System Straight Cut Cam Gears...
Arī ritošā daļa pārlasīta attiecīgi jaudas pieaugumam - urethan bukses torsionu piekarē un gearbox strap, lai nenorautu motoru un kārbu no spilveniem ( kas jau vienreiz izdevās!)...ātrumkloķis ar 40%samazinātu gājienu, tahometrs ar flashlight, eļļas spiediena un temperatūras rādītāji nu jau kā obligāta piedeva...
Tad jau pavasarī uz ceļa redzēs kā vabole lidos ( pirms tam regulēšana un sausie testi darbnīcā).
Turpinājums sekos.

VW VW Mountain Bug, More power!

VW VW Mountain Bug, More power!

VW VW Mountain Bug, More power!

VW VW Mountain Bug, More power!

VW VW Mountain Bug, More power!

VW VW Mountain Bug, More power!

VW VW Mountain Bug, More power!

VW VW Mountain Bug, More power!

Jautājuma cena: 1 Ls

Tēma:

Novertē šo rakstu!

Komentāri (1)

ozvalds

ozvalds 5.04 Redzēts 25-Feb-2013

17.91 sec - 402m ! It kā jau nekas sevišķs, bet pirmo reizi vabole parāva Somijā tā kārtīgi pa klasisko dragreisa trasi. Arī reakcijas laiks nebija slikts - 1.01 sec... Vajadzētu tā kā dabūt lejā ap 16sec un tad jau būs labi... Sezona nu ir laikam jau galā, tagad dienaskārtībā skrūvēšanas laiks - doma ir pa šo ziemu uzlikt 92mm virzuļus (ja pietiks līdzekļu, tad arī 74mm kloķeni). Tad galā sanāktu 1835ccm (ar 74mm kloķeni 1967ccm). Tad jau varēs piebremzēt un pilnveidot ritošo , beidzot pievērsties salonam - paklāji galīgi sadiluši,motorā devēji ir - tagad tik visi nepieciešamie pulksteņi jāsaliek,jāpabeidz salona trokšņa izolācija u.t.t. ...darīt ir ko... Un kur ta vēl visi citi Latvijas vaboļi, kas lielākā daļa ir "izgājuši" caur BauskaCustomEngines darbnīcu - ..."stundas paiet vienos priekos - blīvslēgos un tuning niekos..."

0

Uzrakstīts 13-Okt 15:37