26-Dec-2011
Apkopojot padarīto un mainīto:
Virzuļgrupa, cilindri, kloķene, klaņu un pamatšales pēc mērījumiem tika atdzītas par labām tāpēc netika aiztiktas!
1.Slīpēta galva par 0.5mm.
2.Slīpēts bloks par 0.5mm.
3.Izlīdzināti, palielināti galvas un kolektoru kanāli, kanāli pulēti izņemot izplūdes kolektoru.
4.Kārtīgi pieslīpēti vārsti.
5.Jauns eļļas sūknis.
6.Saslīpēts eļļas sūkņa redukcijas vārsts un palikta sveces šeiba spiediena palielināšanai.
7.Jauns dzeses sūknis.
8. jauns termostats un visas dzeses gumijas caurules.
9.Jauns alumīnīja radiators.
10.Jauns ventilatora termoslēdzis.
11.Motorā ielieta "AGIP" pussintētiskā eļļa.
12.Dzeses sistēmā ieliets antifrīzs.
Visas detaļas būs grūti uzskaitīt, lielums ir redzams bildēs!
Rezultāts ir patīkams, eļļas spiediens ir lielāks, auto iet bez piepūles un ir jūtīgs uz akseleratora pedāli, izspolē ar otro ātrumu uz sausa asfalta bez kacināsānas.
Nākamais solis būs pilnās iešprices uzstādīšana kas protams arī dos nedaudz jaudas klāt un būs vēl daudz plusu.
Šobrīd 26.12.11 ir nobraukti vairāk kā 300km un problēmas nav bijušas :)

Palika dzinējs no vecā trešā žiguļa

Iepirktas detaļas

Tā kā nakotnē tiks uzstādīta pilnā iešprice ar megasquirt vadību tad iepirkts kloķenes devēja zobrats 60-2 un vāks ar stiprinājumu holla devējam


Noņemtas atsperes un veiks vienkārš mērijums

Kāds bija sačakarējis jaunā eļļas sūkņa vārta vietu tāpēc slīpēju un pulēju viosu plakni

Pieslīpēts redukcijas vārts un tiek pārbaudīts tā pat kā citi vārsti, pārbaudi izturēja


Galvas kanālu celolīts, bija šādi

Kanāli izlīdināti, nedaudz palielināti un izpulēti

Vieta zem vārstiem bija

Visiem cilindriem vietas zem vārstiem izlīdzinātas un sapulētas

Vārsti pieslīpēti tā, ka šķidrumu notur 24h un neizlaiž ne pilīti


Precīzi? Kanāli salaisti ar kolektoriem

Ieplūdnieks arī izfrēzēts un izpulēts

Bloks tika noslīpēts par 0.5mm

Šeit motors ir saliks un saregulēts



Jauna bikse, iemetināta vieta lambda zondei un nokrāsota

Šeit vēl iekšā vecais 1.3L motors

Motors ir izcelts

Pa starpu uzlikts arī kruts krāns pečkai

Pirms iecelšnas

Motors jau iekšā


Pēc pirmā test draiva



Trešajā dienā pēc iecešanas tika nobraukti pirmie 150km

Jautājuma cena: 150 Ls
Tēma: dzinēja remonts



Komentāri (0)