Jānis Zēbergs (jankonens13)
jankonens13
4.71

Vērtēja 323 reizes

Apskatīja 213 auto

Apskatīja 0 numurus

Datums: 24-Okt-2009

Komentēja 4 reizes

Jānis Zēbergs (jankonens13)

jankonens13

4.71

Jānis Zēbergs (Mārupe)
Audi
Redzēts 09-Sep-2010

Dzimšanas diena: 09. jūnijs

Vecums: 39 gadi

Auto markas.! 4.53
08-Nov-2009

• Audi logo četri apļi simbolizē augsto kvalitāti.
• Opel ir tikai viens aplis, un tas pats pārsvītrots.
• BMW arī ir tikai viens, kam pārmests krusts. Tas ir arī daļēji zils.
• Ford arī ir tikai viens – saplacināts.
• Mazda zīmējot savējo, smagi notrīcēja roka. Nekas – viņi pārvilka vēlreiz.
• Toyota arī sāka zīmēt apli, bet nedaudz aizrāvās.
• Škoda ir wnk WTF – kaut kāda zaļa, mataina bulta aplī.
• Volkswagen aplis satur “V” un dubult-”V”, kas praktiski ir 3x “V”, bet tik daudz būtu grūti iebāzt aplī.
• Fiat iepriekš bija četras strīpas, gluži kā tirgus treniņbiksēm, bet viņi atzina savu kļūdu, un tagad viņu logo teksts aplī. Labāk jau ir…
• Volvo vieglo auto emblēma ir īpaši izstrādāta tiem, kam ir problēmas ar sava dzimuma atcerēšanos. Kravas mašīnām tā vēl ir ievietota kvadrātā, kas simbolizē robustumu, izturību un kantainas formas.
• Renault ir līdzīgs kravas Volvo, tikai sašķiebies, apgāzies un ar caurumu vidū.
• Ferrari ir zirgs, kas taisa wheely-u. KO VĒL TEV VAJAG!!?
• Porsche uzlaboja Ferrari, ieliekot wheely-zirga brāli lielā vairogā.
• Peugeot gribēja līdzināties Ferrari, tikai sajauca dzīvnieku.
• Chrysler ir apmēram kā kaut kāds nēģeris ar blingu – ķipa spoža zvaigzne, bet īstenībā baigais sūds.
• Pontiac ir kā mazais duncītis, ar ko General Motors tam iedūra mugurā.
• Dodge ir īsts vīru auto, jo uz logo ir peža. (Bilde!)
• Dodge arī ir milzīgais tēmeklis, no kura vajag izvairīties. (“Dodge”, get it?)
• Mercedes dažus modeļus un savu logo izstrādāja kopīgi ar Dodge, tikai tēmekli uzlika tā, lai var redzēt no salona.
• Mitsubish vispār nav apļa, jo tad emblēma būtu pārāk līdzīga Mercedes.
• Citroen logo simbolizē kalnus, egles – neko tādu, ar ko šie auto varētu tikt galā.
• Seat ilgi un dikti veidoja savu logo, līdz kādam apnika un tika pieņemts divreiz pārsvītrotais variants.
• Honda gribēja izcelties rikai nedaudz, tāpēc tipisko emblēmas apli kantainizēja.
• Hyundai sākumā nošpikoja Honda logo (kā jau tie ķīnieši un korejieši dara), bet dizaineru komanda izlēma, ka aplis būs oriģinālāks. Vēl viņi H pārtaisīja par krievu “и” (ķipa “Xюндаи”).