SAAB 9-3 SE 2.2 TiD Mr.Humphrey, 2000

SAAB 9-3 SE 2.2 TiD Mr.Humphrey

5.95

Novertē auto kopumā!

  • apskates: 27 (šodien 0)
  • pievienots: 02-Feb-2011

Sekot šim auto

Odrija Heinrihsone (Ocii)

Ocii

4.89

Odrija Heinrihsone (Rīga)
SAAB 9000 Freddie
Redzēta 08-Feb-2012

Servisa grāmata (ierakstu nav)

SAAB SE 2.2 TiD Mr.Humphrey , 2000

SAAB SE 2.2 TiD Mr.Humphrey , 2000

SAAB SE 2.2 TiD Mr.Humphrey , 2000

HO-5053

HO-5053

-.--

Par manu auto SAAB 9-3

Jauda: 115 z.s.
Motora tilpums: 2.2 ltr
Izlaiduma gads: 2000
Pirkuma gads: 2011
Nobraukums: 187'000 km

Te nu bija, te nu bija - sarakstīju garumgaro stāstu, kas nez kur pazuda līdz ar visu auto profilu :\ Bet nu - sākam no jauna.

Tātad, ar šo auto viss notika pavisam nejauši. Jā, sen jau biju domājusi par otra auto iegādi vai arī ziemas auto iegādi, metusi acis uz dažnedažādiem džipiem, lai sakautu ziemas problēmas... Biju arī sapņojusi par dienu, kad tikšu pie 9-3, kopš road-tripa ar 9-3 2.0lpt kabrioletu. Bet dīzeli? Ar dīzeli viss sākās tā... Kādā jaukā dienā mūsu 9000 pienāca laiks gatavoties tehniskajai apskatei. Auto servisā aizkavējās un vietā uz laiku tika piešķirts balts Opel Astra '00 1.7TDI. Iepriekš biju braukusi ar 2 opeļdīzeļiem, kas abi ir bijuši.. nu, maigi izsakoties, ne visai dinamiski auto, tādēļ biju noskaņota visai skeptiski, bet "baltais gulbītis" apgāza reizē divus stereotipus - izrādās, ka Opelis/dīzelis var būt visnotaļ aizraujošs auto! Vēlāk gan izrādījās, ka "fun factor" ir paaugstinājis čips, bet tomēr - un ar tik niecīgu patēriņu! Tā nu "par dīzeli" Volvo D5 un SAAB 3.0 TiD pievienojās vēl viens pluspunkts, iepretī diviem Vectra un Zafira lēnajiem dīzeļiem...

Kādā jaukā sestdienā tika veikti aprēķini - cik naudas mēnesī aiziet par benzīnu. Jāatzīst, ka skaitlis nebija no iepriecinošajiem un izrādījās, ka, iegādājoties jaunāku dīzeli, tas ne tikai atmaksājas, tas pat palīdz ietaupīt! Tā nu ss.lv tika atrasts kandidāts - tā brīža labākais piedāvājums, glīts, tumši zils 9-3 2.2 TiD ar gaišo ādas salonu un visām ekstrām. Uzreiz arī devāmies to apskatīt un ar to arī pietika - jau iekāpjot auto bija skaidrs, ka tas ir īstais. Pēc pāris dienām devāmies uz apskati, kuru brašais skandināvu dīzelis izgāja pa nullēm, par spīti tam, ka iepriekš bija 2 mēnešus nostāvējis placī un īpaši gatavots tehniskajai apskatei nebija. Un tā - kā gadījās, kā ne - autoparkam pievienojās šis burvīgais saabiņš.

Ar auto esmu nobraukusi knapi 2 nedēļas un pagaidām varu teikt visu to labāko. Uzreiz veicām pilnu apkopi un par laimi nekādi īpaši "zemūdens akmeņi" netika atrasti. Auto ir pazīstams ar savu uzticamību un izturību. Par spīti nieka 115 z. s., kas šķiet maz priekš "modernā" dīzeļa, tas ir visnotaļ dinamisks un pietiekoši jaudīgs. Protams, ka manos plānos ietilpst Hamfrija "diggenizācija" - motora jaudas palielināšana, Koni, filtrs, u. tml... Un beidzot man ir auto ar turbīnu! :) Ir kur izvērsties, taču arī šobrīd ne par ko nesūdzos, turklāt komforta līmenis ir pasakains! Ak jā, daudzi sūdzas par šī motora skaļumu, bet ziniet, man tas patīk - izklausās pēc kārtīga V8 džipa. Un patēriņš - vidēji 6.5-7L/100km pa pilsētu iepretim 9000 12-14L (ziemā), tas ir skaitlis, kas liek smaidīt!

Un tā nu šis auto ir kļuvis par manu ikdienas braucamo un tagad mūs abus sagaida tuvi un tāli ceļojumi - tos mēs abi gaidām ar nepacietību! Tiekamies ielās ;)

P.S. Gaidam vasaru, lai nomainītu ziemas riteņus uz mantotajiem Viking Aero 16" diskiem, kas, kā izrādās, uz 9-3 izskatās pavisam labi :)

Uzrakstīts 02-Feb-2011

Novertē šo rakstu!

Komentāri (1)

Krists Jaunzemnieks (Miks)

Krists Jaunzemnieks 6.81 Redzēts 12-Sep-2012

Labs, ļoti labs :)

0

Uzrakstīts 26-Jan 10:37