Servisa grāmata (ierakstu nav)
FU-5816
Par manu auto Chrysler Le Baron
Jauda: 250 z.s.
Motora tilpums: 3.0 ltr
Izlaiduma gads: 1990
Pirkuma gads: 2007
Nobraukums: 165'000 km
Simbols: CHRLB
Ražotājs: Dievs
Atklājējs: Ādams
Atommasa: vidēji 53,6 kg, variē robežās no 400 līdz 2000 kg.
Sastopamība: vērā ņemamā daudzumā apdzīvotās vietās.
Drošības noteikumi
1. Bīstama, ja nonāk nepieredzējušās rokās. Arī pieredzējušam personālam jāievēro maksimāla rūpība un piesardzība.
2. Nav atļauts turēt īpašumā vairāk par vienu, lai gan atsevišķus eksemplārus var uzglabāt attālās vietās, ja vien tie nenonāk kontaktā cits ar citu!
Shobriid pateerinsh pilseetaa apm. 10,9 L, aarpuspilseetas bez kruiizkontroles ap 9 - 12, atkariigs no aatruma, ar kruiizkontroli pie aatruma 110 km/h ir 8 L. Ekstras kaa jau visiem USA auto daudz. Interesanti tas ka seedeklji nav apsildaami. Laba lieta - trackcontrol - kontrolee sakjeri ar celju. Dabiigi automaats, ar autostick funkciju. Nesen tika amputeets katalizators, krasi samazinaajaas pateerinsh un palika skaljaaks izpuuteejs.
Vissezonām riepām raksturīgas viduvējas un nereti pat sliktas saķeres, bremzēšanas, vadāmības u.c. īpašības uz visu veidu segumiem. Tās ir vispusīgs kompromiss ar visām izrietošajām sekām. Ziemā tās būs sliktākas par īstām ziemas riepām (ja nu vienīgi mazāk nodils), bet vasarā – par īstām vasaras riepām.
Vissezonas riepu vietā labāk iegādāties īstas Centrāleiropai paredzētas M+S ziemas riepas, kam piemīt nepieciešamās īpašības aukstajā gadalaikā un ar kurām bez problēmām var braukt arī bezsniega periodā. Nereti šīs riepas sekmīgi izmanto arī kā vissezonas riepas, tātad braucot cauru gadu. Tas gan samazina ziemas sezonu skaitu no 2 – 3 līdz vienai.
Pa bedrēm iet labi, līdz šim nav sasities pat šī pavasara atkusnī :D
Uzrakstīts 02-Mar-2010
Komentāri (0)