17-Apr-2010
cau te nuiir man swap ieplūdes kolektora miņā.Vis gaja gludi ,be tad sekoja problēmas vajadzēja divas dzesēšanas trubas un trainiku.
Nākama diena šrota tas tika sadabūtas.
Mēģināju startēt neka :(
Tad ar testeri iezvanīju visu instalāciju jo mana gadījuma bija obd1 motora kopa ar obd0 salona
tika pasaukts aplūkot manu vistrojumu RadekSkylark, kas parādīja kur ir map sensora vadi. map sensor atrodas D15b2 ne uz kolektora,bet blakus bēdzina filtram.Talak vel tika pakoriģēts degvielas padeves trubas stāvoklis.Pielaist vel jo projām neizdevās :(
Tālāk provējam manu sadalītāju un tas nedarbojas , un pēc tam otras mašīnas sadalītāju uz mana ari neizdevās pielaist ta nu nekas to dien nesanāca :(
nākama diena sadabūju OBD2 sadalītāja korpusu ar asi, ieliku savu spoli un vacinunu no D15b2 sadalītāja un obd1 sadalītāja komutatoru.
tagad pēc ilgākas pamocīšanas parodijas dzīvība, bet ka traktoram.
tā nu plika līdz pirmdienai līdz parzvnot sprauslas pie ieslēgtas aizdedzes konstatēju ka divām pienāk strāva divām ne pārzvanot pie kompja konstatēju ka ir slikts kontakts diviem kontaktiem, paņemu izvilku laka uztaisīju lai kratīgi piespiež saspraudu apkaļ kontaktus, un pamēģināju šķilt un aizgaja kā bitīte \:D/
Vecais mono inžektors no d15b2
Uz mirkli bez nekā
Jaunais inžektors no d16z6
Jautājuma cena: 110 Ls
Tēma:
Komentāri (0)