ER-61
Par manu auto ZAZ 968
Jauda: 40 z.s.
Motora tilpums: 1.0 ltr
Izlaiduma gads: 1978
Pirkuma gads: 2010
Nobraukums: 17'000 km
Zaz 968 A liktenis tika lemts 2010 gada augusta beigās, būt vai nebūt!?
Auto CSDD datu bāzē uzrādijās norakstīts un īpašnieks vairs nav starp dzīvajiem, kas nopieni apdraudēja tā reģistrāciju un atjaunošanu.
Pēc trīs mēnešu pūliņiem 24.11.2010 tika atjaunota teh. pase un auto reģistrēts uz savu jauno īpašnieku.
Atēlā redzamajā bildē (ar LV Nr.BM 2156) auto liktenis tika lemts.
2010-2012 gadam notika restaurācija un pilnīga oriģināla atjaunošana.
Tik tālu esmu ticis Pavasarī 2012.04.24 :) Kā arī auto ir ieguvis VS statusu.
Uzrakstīts 24-Apr-2012
Komentāri (3)
zaz968a 2.18 Redzēts 08-Mai-2012
Gandrīz gatavs! Nokārtots VS un izieta skate!!! :) Esmu uz ceļa!!!
0
Uzrakstīts 08-Mai 20:30
zaz968a 2.18 Redzēts 08-Mai-2012
Viss šajā mašīnā ir oriģināls, tādēļ arī bija vērts pacīnīties ar mūsu birokrātiņiem. (notārs mantojuma lietā + vērtēšana+ mistiskas izziņas par ieprieķšējo īpašnieku, dz. vieta u.t.t. , tad uz CSDD numuru un teh. pases salīdzināšanu, mašīnas noformēšana uz mantinieka un tad jau uz mani. ;) Ja mašīna un teh. pase ir dzīvas un vari iziet sverku, tad atjaunot reģistrā nav problēmas. Vēsturiskais spērata status, ja nemaldos maksāja apm. 35Ls uz 3 gadiem?! A šim brīnumam par 2010 gadu samaksāju 4Ls ( braukšu pa dārgo :) )
0
Uzrakstīts 12-Jan 19:08
Pēteris Puriņš 3.06 Redzēts 04-Feb-2011
Cerams, ka motors ir oriģinālais ar tilpumu 1198cm3. Varbūt pastāsti, kā izdevās piereģistrēt norakstītu auto? Ja labi norestaurēsi tak vari reģistrēt kā vēsturisku spēkratu- nodoklis nebūs jāmaksā...
-2
Uzrakstīts 12-Jan 11:18