BMW 316 i   M-Technic, 1993

BMW 316 i M-Technic

4.82

Novertē auto kopumā!

  • apskates: 6 (šodien 0)
  • pievienots: 29-Jūl-2011

Sekot šim auto

atels

atels

3.98

Rīga
Audi A4 S-Line Low Class
Redzēts 08-Jan-2014

Servisa grāmata (ierakstu nav)

BMW i   M-Technic , 1993

BMW i   M-Technic , 1993

BMW i   M-Technic , 1993

BMW i   M-Technic , 1993

BMW i   M-Technic , 1993

BMW i   M-Technic , 1993

BMW i   M-Technic , 1993

BMW i   M-Technic , 1993

SM-53

SM-53

-.--

Par manu auto BMW 316

Jauda: 101 z.s.
Motora tilpums: 1.6 ltr
Izlaiduma gads: 1993
Pirkuma gads: 2009
Es nobraucu: 10'000 km

Auto tika ieguts iemainot Bendzina rijeju Dodge Avenger ES 2,5 V6 pret sho mazjaudigo spekratu.
Tiesi sis BMW bija diezgan interesants. Sadi tadi sikumi bija no M, tad vel bija prieksejas durvis saliktas jaudigas tumbas, pakalejas durvis vareja atvert ar pogam no priekseja panela, var ieverot bildes, kad nav ruchku ;)
protams sedinats, Super ciets, Bilstein amortizatori, sporta ieplude, bundulis.
Arkas ari bija izvilktas , lai var uzlikt iespaidigus ritenus, ka ari flanchi jau staveja virsu, bet lidz iespaidigajiem ritenjiem ta ari netiku.

plusi +

+ Vizuali pievilcigs
+ Diezgan daudz tunings un personiga upgreida no ieprieksejiem ipasniekiem
+ Laba audio sistema
+ bmw :D
+ Skaista skanja

miinusi -

- Parak ciets, par ar R15
- Bendzinu ed tik pat cik 318 vai 320, vieniga atskiriba, ka 316 bija mazjaudigs
- Nacas izsist stiklu, lai atslegtu masinu, kad centralas atslegas bloks nojudzas...
- Sailentbloki plaisaja

Kopuma biju apmierinats ar auto :) Ari shini spekrata man nenacas ieguldit nekadu naudu, vienkarsi braucu.
Vienreiz sanaca iestumt stirnu, bet masinai nekas slikt nebija, mazliet kapots pataisnojas :D
No masinas sanaca skirties tikai tapec, ka dabra palika arvien mazak LV un vajadzeja naudu lai dotos prom uz arzemem :)
pardevu par simbolisku cenu.
Diemzel nakamajam saimniekam motors noklemeja pec paris menesiem. piedod :) Butu zinajis , nebutu pardevis :) bet nu kas tad to var zinat, kas notiks vecam auto...

Uzrakstīts 29-Jūl-2011

Novertē šo rakstu!

Komentāri (0)