Audi 200 TDI quattro, 1989

Audi 200 TDI quattro

6.80

Novertē auto kopumā!

  • apskates: 41 (šodien 0)
  • pievienots: 29-Mar-2010

Sekot šim auto

Mairis Sarmulis (Mairiz)

Mairiz

3.25

Mairis Sarmulis (Cēsis)
Audi 200 TDI quattro
Redzēts 15-Nov-2011

Servisa grāmata (ierakstu nav)

Audi TDI quattro , 1989

Audi TDI quattro , 1989

Audi TDI quattro , 1989

Audi TDI quattro , 1989

Audi TDI quattro , 1989

Audi TDI quattro , 1989

Audi TDI quattro , 1989

Audi TDI quattro , 1989

Audi TDI quattro , 1989

Šim auto seko (1)

Edgars-P

ZZ-43

ZZ-43

-.--

Par manu auto Audi 200

Jauda: 210 z.s.
Motora tilpums: 2.5 ltr
Izlaiduma gads: 1989
Pirkuma gads: 2009
Nobraukums: 856'683 km

Audi 200 quattro ar ieinstalētu 5 cilindru rindas 2.5 tiešās iesmidzināšanas turbo dīzeli, kas patreiz attīsta mazliet pāri 200 zirgspēkiem un griezes moments ir ļoti liels. Standarta sajūgi diemžēl to netur.

Auto tika iegādāts 2009. gada jūlijā ļoti bēdīgā stāvoklī, bet tā kā bij pareizā piedziņa, neskatījos vispār uz neko. Sazvanīju cilvēku Liepājā (300km no manis) un pateicu, ka man to auto rīt vajag, nemaz nezinot stāvokli. Aizbraucot galā neskatījos neko, teicu tik, ejam pārrakstīt, uzreiz uz TA un šķiramies.
Nekas baigi bēdīgs beigās nebija, viss bija novēršams.

Ritošā daļa 2 nedēlu laikā tika 100% pārlasīta un atjaunota. Visu 100% darīju pats, nekādas liekas personas, vismaz zinu, ka ir kārtībā.

Šo 2 nedēļu laikā tika izlaboti arī ļoti daudz citi defekti un ieguvu logā TA uzlīmi.
Uzreiz devos mājā un auto atkal dabūja trūkties.
Tas tika izjaukts gandrīz līdz pēdējam un sekoja labākais moments - sūnainā KV benzīna motora likvidēšana no šī auto uz visiem laikiem.
Vietā nāca 2.5 TDI dzinējs no Audi A6.
Pie dzinēja maiņas tika izjaukts arī viss salons un 95% izmainīta elektroinstalācija, kā arī nomainīti ļoti daudzi salona elementi.
Pēc 2 nedēļam auto bija ielās ar dīzeļmotoru, pareizo piedziņu un apmēram 170zs un ļoti smieklīgu degvielas patēriņu.
Tam visam klāt tika iestellēta klimata kontrole no Audi A6 un elektroniski regulējami sēdekļi ar 4 ieprogrammējamām pozīcijām.

Vēlāk tika uzlabota audio instalācija, un esošo 2 Subwoofer vietā tika ieinstalēts 1, bet nedaudz lielāks un krietni jaudīgāks.

Un tad nelika mierā doma, par jaudas palielināšanu, gāja labi, bet bij tikai sākums. Dzinējs tika aprīkots ar ražīgākiem smidzinātājiem.
Nepameta doma, ka vajag vēl un motors tika pie citas sūkņa vadības un pie cita dzinēja vadības bloka, kas tika ņemts no VW Sharan 1.9 TDI AFN un tajā tika ieinstalēta programma (Vienīgā lieta visā auto, ko nedarīju pats) no VW Transporter T4 2.5 TDI
Tālāk atlika šī vadības bloka uzstādīšana uz auto.
4h pasēdēšana garāžā un auto rūc, un jaudas pieaugums ir ļoti manāms.
Vēl motoram ir uzstādīta 60mm taisnā izplūde un galā dzīvo tikai 1 standarta bundulis.
Tālākajam turpinājumam ir iegādāta 6ātrumu quattro pārnesumu kārba un VNT turbīna, kas palīdzēs attīstīt vēl kādus 40zs.

Autiņam ir uzstādītas 5 dzinēja bloķēšanas ķēdes.

Kopumā ar auto esmu ļoti apmierināts, jo virsbūve ir mūžīga, krāsa apakšā ļoti daudz kur nost, bet par rūsas klātbūtni vispār nav ko sūdzēties. Cepuri nost vācu inženieriem par to.

Neliels ieskats aprīkojumā:
Stūres pastiprinātājs
Visi 4 elektriskie logu pacēlāji
Klimata kontrole
Borta dators
Kruīza kontrole
Elektroniska bagāžnieka atvēršana ar distances vadību
Elektriski regulējami spoguļi
Apsildāmi spoguļi
Sakabes āķis
Pilnpiedziņa 4x4
Vieglmetāla diski
Xenona gaismas
Miglas lukturi
Regulējams lampu augstums
Lampu mazgātāji
LED bremžugunis
Pusādas apdare
Roku balsti
Tonēti aizmugurējie logi
Elektriski regulējami sēdekļi ar atmiņu
Apsildāmi sēdekļi
Regulējama stūre
ABS
Centrālā atslēga
Signalizācija
Imobilaizers
FM/AM
CD
MP3
Navigācija
Subwoofer
Apsildāms degvielas filtrs
Papildus tosola sildītājs
(Ceru, ka neko neaizmirsu)

Vizuālais stāvoklis pagaidām ir tā lieta, par ko es galīgi neuztraucos, man vairāk interesē, kas notiek iekšā un apakšā.
Pieļauju domu, ka tad, kad viss būs pabeigts ap jaudas pacelšanu, beidzot pievērsīšos vizuālā stāvokļa uzlabošanai un ļoti iespējams, ka auto tiks nolikts mazliet guļā un tiks 100% pārkrāsots.

Tātad gala rezultātā tiek iegūts ļoti jaudīgs, kas skanēs neticami, bet ekonomisks, auto, ar kuru iespējams arī pārvietoties ārpus ceļa un kam ziema nav šķērslis, bet gan prieks.

Ja ir sīkāka interese, tad šeit ir daudz bildes no tapšanas procesa, jo izstāstīt visu nevar.

http://foto.inbox.lv/mairis1989/Audi-200-TDI-quattro

Uzrakstīts 29-Mar-2010

Novertē šo rakstu!

Komentāri (3)

Aleksandrs Morozovs (Carbon6661)

Aleksandrs Morozovs 2.58 Redzēts 06-Feb-2011

Labais, dievinu es tos 200, velos ari ko taadu :p

0

Uzrakstīts 18-Nov 12:58

Raitis Jermaks (raitis)

Raitis Jermaks 4.11 Redzēts 06-Apr-2010

cepuri nost saimnieka prikšā...

0

Uzrakstīts 06-Apr 20:56

Elviss Ziemelis (north69)

Elviss Ziemelis 4.77 Redzēts 16-Jūl-2010

nu kruts autins ir sanaacis,veel tik vizuaalo un buus cool

0

Uzrakstīts 30-Mar 01:58