Vladislavs Adrejevs (XAKEP)
XAKEP
5.25

Vērtēja 9 reizes

Apskatīja 27 auto

Apskatīja 0 numurus

Datums: 15-Apr-2009

Komentēja 0 reizes

Vladislavs Adrejevs (XAKEP)

XAKEP

5.25

Vladislavs Adrejevs (Rīga)
BMW 730 XAKEP
Redzēts 02-Okt-2009

Dzimšanas diena: 01. decembris

Vecums: 40 gadi

Ieraksti blogā: 0

Viņam seko autovadītāji (1)

Alberts Ziemelis

Par mani

Autovadītāja pieredze:
A kategorija kopš 2002
B kategorija kopš 1998
C1 kategorija kopš 1998

Numurzīmes XAKEP saņemšanas brīdī, man nebija nekas kopīgs ar dzīvesveidu, kas izriet no numurā rakstītā. Pēc izglītības biju automehāniķis, taču jau pēc neilga laika dzīve iegrozījās tā, ka sāku nodarboties ar auto elektroniku, precīzāk – ar auto borta datoru pārprogrammēšan u uz krievu valodu. Viss aizsākās ar borta kompjūterā redzamās informācijas vizuālā attēla uzlabošanu manā personīgajā auto.

Šim nolūkam bija jāapgūst atsevišķi programmēšanas pamati, lai varētu veikt automašīnas programmatūras korekciju mājas datorā. Pēc tam labotā programma tika ielādēta atpakaļ auto borta kompjūterā. Drīz uzradās arī citi BMW īpašnieki, kuri līdzīgi man vēlējās uzstādīt krievu valodu savu auto borta kompjūteros.

Tā pamazām pārgāju no hobija uz biznesu un auto numurzīme sāka sevi attaisnot. Vēlāk paplašināju savu darbību un pievērsos arī citu marku automašīnām. Tur jau bija nepieciešamas pamatīgākas zināšanas elektronikā un datorprogrammēš anā. Uzskatu, pašlaik manas zināšanas atsevišķās situācijās ir ne tikai līdzvērtīgas dīleru autoservisu speciālistiem, bet arī pārspēj tās.

Borta kompjūteru problēmas, kas rodas maniem un dīleru servisu klientiem lielākoties ir vienādas. Atšķirība ir risinājumā – dīlera servisam stingri jāpieturas pie noteikta reglamenta, savukārt es varu rīkoties salīdzinoši brīvi un tas ļauj problēmu atrisināt elastīgāk, liekot lietā savu pieredzi un nestandarta programmēšanas risinājumus. Rezultātā ieguvējs ir klients, jo dīleris bieži pieņem lēmumu mainīt veselu bloku, kad patiesībā es tos vēl varu reanimēt un tādējādi klienti ietaupa ievērojamas naudas summas. Tiesa, ne 100% gadījumu.

Tagad intensīvi papildinu zināšanas par auto navigācijas karšu formātu. Šī tēma ir pagaidām ir salīdzinoši maz izzināta un noslēpumā tīta daudziem programmētājiem , jo tajā netiek pielietoti standarta risinājumi. Rezultāts, kuru esmu sasniedzis, bet atsevišķos gadījumos tas vēl jāpilnveido, ir iespēja papildināt Latvijas navigācijas kartes daudzu auto marku iebūvētajās navigācijas sistēmās, kuras karšu ražotāji ir “apdalījuši”.

Varētu sacīt, mana auto numurs pats veidojis manu likteni. Saistot savu darbu ar kompjūteriem, kas vēl pirms 20 gadiem skaitījās nesavienojami, savā ziņā esmu kļuvis Hakeris, tiesa, ne vispārpieņemtajā šī vārda nozīmē.

Novertē šo rakstu!

Uzrakstīts 24-Aug-2019

Mans bijušais auto

BMW 525 TDS, 1992

Vērtējums:

4.32

0 komentāri

Mans tagadējais auto

BMW 730 XAKEP, 2000

Vērtējums:

5.57

10 komentāri