10-Aug-2009
Ta nu sanacis ka reiz jau izbaudiju so auto itka lielo nelaimi aizmugures torsiona tilta remontu par kuru dileri prasa ap 600 Ls savukart dazi servisi ar to tik nodarbojas cena jau labaka ap 300 ls.Taka man rokas darba nebistas keros pie darba pamata pats grutakais nomainit asi kura ir iepreseta tada ka caurule kura skaitas tils,to uzticeju meistaram kuram ir ta saucamais Rezaks jo bez uzsildisanas ara asi nedabut,parejais jau tira bernu spele nomainit cetrus gultnisus uz tikpat salnikus...Isteniba zetons tiem,kas so izgudroja,fantastiska lieta vienkarsa ka bail bet... funkcione ideali loti kompakta,principa sanak neatkariga piekare jo(angliski saucas)Roling arm katra pilnigi neatkarigi rote/kustas ap asi kuras savieno verpstienis.Pats labakais ka atsperu sai sistemai nav...to vieta ir verpstieni un rezultata bez jebkadu detalu mainas ir iespejams regulet auto augtstumu.Sliktak jau ir ja velamies auto uzstadit resnakus/tievakus-stingrakus/mikstakus verpstienus tos latvija nav iespejams ne iegadaties ne pasutit un cenas astronomiskas.Kops sis restauracijas bija pagajis vairak ka gads tapec intereses dzits nolemu izjauk so uzparikti un sasmeret gultnisus apskatit salnikus jo tiesi salniku del ari asis tiek sabojatas,otreiz vairs negribas restauret :).Pie reizes nolemu notrit rusu un nokrasot tiltu lai smukak izskatas.
Komentāri (0)