Honda Civic Civic, 1995

Honda Civic Civic

5.38

Novertē auto kopumā!

  • apskates: 56 (šodien 0)
  • pievienots: 07-Jan-2010

Sekot šim auto

zakjis87

zakjis87

2.97

Tukums
Honda Civic Civic
Redzēts 16-Jūl-2010

Servisa grāmata (ierakstu nav)

Honda Civic , 1995

Honda Civic , 1995

GT-5887

GT-5887

-.--

Par manu auto Honda Civic

Jauda: 75 z.s.
Motora tilpums: 1.3 ltr
Izlaiduma gads: 1995
Pirkuma gads: 2007
Nobraukums: 174'000 km

Auto iegādāts 2007 gada vasarā.
Paziņa brauca uz Lietuvu un par cik taja laika meklēju auto, piedāvāja atbraukt līdzi un papētīt kaimiņu tirgu.
Nekāds konkrēts auto netika meklēts, bija noteikta summa, ko varēju atstāt un meklēju kaut ko, kas vienkārši patīk un ir ekonomisks.
Sākumā bija doma par dīzeli, bet tajā laikā dīzeļiem cenas turējās pieklājīgā augstumā tā kā nācās apsvērt arī variantu par benzīna motoru.
Staigājot pa plačiem ieraudzīju šo un paņema ar diskiem un krāsu, pārdevējs gan stāstīja, ka auto tikko atdzīts no Vācijas, bet kas tad to lai zina.
Tāds mazs, sportisks, ekonomisks un ļoti kopts.
Pie kam pēdējā gada, no tiem, kas nāca ar šaurajām lampām.
Komplektācija priekš Civic salīdzinoši laba, pelēki recaro tipa beņķi, el.logi un el.lūka, airbag, aizmugurē orģinālais mazais spoileris, kas nav sevišķi bieži manīts uz šādiem Civic.
Ar laiku tika ielikta arī jaudīgāka mūzika, nekādi citi īpaši uzlabojumi nav veikti.
Pārcietusi daudz un turējusies godam.
Pēc atdzīšanas uz LV, tika piereģistrēta, roku īpaši nepieliekot, arī izieta skate.
Kopš nopirkšanas, veselu gadu līdz nākošajai skatei, pilnīgi nekas netika darīts atskaitot miroņgalvas maiņu, tik vien kā logu šķidrums pieliets un riepas, atbilstoši sezonai, mainītas.
Iebraucot nākošajā apskatē tika ielikti vien pāris ķekši un ielīmēta uzlīme.
Šis arī bija tas brīdis, kad sapratu, ka esmu viens no retajiem, kas pērkot mašīnu no mūsu bēdīgi slaveno kaimiņu plačiem, ir nopircis labu, pat ļoti labu.
Vēl jāpiemin, ka auto tiek regulāri lietots ikdienā un pa nedēļu stabili noripo, vismaz 500+km.
Pēc otrās skates profilaksei tika uztaisīta apkope, nomainīta eļļa, filtri, vēl kādi sīkumi, bet kaut ko lielāku, kā piem. pāris bukses, klučus, gultni mainīju tikai uz šo skati.
Pārējā hadene, ieskaitot amīšus, vēljoprojām pa šiem gadiem nav likusi par sevi manīt un pats auto uz ceļa turas ļoti stabili.
Pie piedzīvojumiem, pirmajā vietā droši var likt peldi dīķī, kad auto uz sāna, līdz pusei ieslīdēja dīķī, vienīgās redzamās un jūtamās sekas ir srs airbag lampiņa panelī, kas, drošvien ir tikai kļūda kompī.
Visādi citādi, izžāvējot salonu, viss ir vislabākajā kārtībā.
Laika gaitā ir savākušies arī nelieli vizuāli defektiņi priekšējam bamperim ,spārniem, bet tas viss vairāk ir akmens japāņu bleķa laukumā, kā arī bonus punkti meža zvēru kontā uz līkumotiem/apledojušiem ceļiem.
Bet visam savs laiks, gan jau pieķersimies pavasarī arī tam.
Pa lielam, tas, laikam viss, nobeigumam pierakstīšu savām acīm novērotos auto plusus un mīnusus.

Plusi:
1. Tehniskā izturība, motori, hadene ļoti labi un ilgi kalpo.
2. Patēriņš, lai gan priekš šāda motora varētu būt mazāks, bet pie manas dinamiskās braukšanas vidēji tērē aptuveni 7l/100km.
3. Vadās labi, uz ceļa turās stabili.

Mīnusi:
1.Japāņu plānais bleķis, atliek mazliet uzspiesties un jau iespiesta bukte.
2.Skaņas izolācija, ļoti vāja, vislabāk gan to izjūt aizmugurē sēdošie, kam mugura ir centimetru attālumā no pakaļējā riteņa.
3.Jauda, dinamika, 1.3l, tomēr nav nekāds spridzeklis un otrreiz es uz šitāda grābekļa nekāptu. Bet, ja īpaši neiespringst un piešaujas, nav nemaz tik traki.
1.6 v-tec ar b16a2, noteikti būtu pavisam cita opera, bet varbūt arī līdz tādam nodzīvosim.

Nobeigumā vēl gribu pateikties carlorossi par palīdzību apraksta sagatavošanā.

Ar cieņu,
A.Z.

Uzrakstīts 07-Jan-2010

Novertē šo rakstu!

Komentāri (8)

Ainārs Lācis (Focus)

Ainārs Lācis 4.47 Redzēts 01-Apr-2013

izskataas parak sterils lai butu patiess... :D arkas ari nav sapuvušas, bet par to 1.3 taisniba... labak ar velosipedu braukt neka mocit to 1.3 karbuzi :D

0

Uzrakstīts 07-Jan 23:51

Dzēsts lietotājs

Dzēsts lietotājs

..bet katru gadu veic šāda veida testus vai ko līdzīgu!!! galvenais jau ir saturs, ne jau forma..kas ir būtisks šiem testiem, protams, tie ar katru gadu tiek uzlaboti!atliek tikai salīdzināt...auto Honda Civic ar ir izaudzis no 1995.gada..ar uzlabojumiem ne tikai dizainā, bet arī iekārtās.uz to pēdējo nezinu gan cik tehniski tas bija pareizi nosaukts.

Uzrakstīts 07-Jan 23:15

carlorossi

carlorossi 5.87 Redzēts 29-Aug-2012

Bet, Tu taču šeit nerunā par auto, kuri ir ap 95. gadu? :)

0

Uzrakstīts 07-Jan 23:03

Dzēsts lietotājs

Dzēsts lietotājs

bagatīgi un izsmeļoši...drošības ziņa pēc testiem gan stabilitāte, sānu triecieni, drošības jostas, frontālā sadursme, ātrums, iekārtas, un kas tagad pats aktuālakais ir padomāts ne tikai par pieaugušo drošību, bet arī par bērnu aizsardzību, kas ietver arī zīdaiņu un bērnu sēdekļus un papildus drošības risinājumus.viss redzams Euro NCAP drošības testos, arī procentuālais sadalījums pa auto markām.

Uzrakstīts 07-Jan 22:47

carlorossi

carlorossi 5.87 Redzēts 29-Aug-2012

Bet, ceru, ka tūliņ kaut ko ieķēpās Ainārs, domāju, ka viņš varētu spriest visobjektīvāk, viņam ir gan Civic, gan Saab, arī ar abu auto plastmasām un bleķiem viņš nav svešs. :)

0

Uzrakstīts 07-Jan 22:36

carlorossi

carlorossi 5.87 Redzēts 29-Aug-2012

Šis Civic ar bieziem un stingriem bleķiem, noteikti, nevar izcelties, ir gan pārbaudīts, gan redzēts uz šī paša Civic'a. Varbūt saistībā ar tiem japāņeim pārāk plašs vēziens paņemts, šādi izsakoties vai arī pēdējos gados viņi pie drošības sākuši piestrādāt rūpīgāk, bet crash ar šādu auto negribētos piedzīvot, plāns bleķis un plastmasa, vienīgā viņa drošība bija srs, kurš pēc peldes ir atteicies. Un ar Volvo un jo īpaši ar Saab, nemaz nesāksim salīdzināt, par šo marku es varu spriest objektīvi un šeit iederētos sens teiciens - tas ir kā salīdzināt pirkstu ar pim*i. Pirmkārt jau klases atšķiras, nemaz nevaru iedoāties, kuru Saab pietuvināt, otrās paaudzes 900? Diez vai... Un tāpat arī ražotājiem pilnībā atšķiras uzskats par to kādai jābūt mašinai, vismaz šajā gadījumā, noteikti. Un kā punkts uz i - par kādu drošību mēs varam runāt, ja motors ir 1.3l un attīsta 75zs? Kāpēc Saab aprīkoja savus auto ar turbo motoriem sērijveidā vieni no pirmajiem pasaulē? Lai varētu droši apdzīt...

0

Uzrakstīts 07-Jan 22:32

Dzēsts lietotājs

Dzēsts lietotājs

izvērsts apraksts, skaisti. tik pastiprināta uzmanība tika vērsta uz vienu no mīnusu punktiem, kur teikts, ka japāņu plānais bleķis, uzspiest un bukte.kaut gan auto drošibas reitingos cik atceros japānis vienmēr ir bijis pirmajā trijniekā.izcēlās volvo, saab un 3.vieta mazda.un pie trešā varianta apstājos arī es... :))

Uzrakstīts 07-Jan 21:38

Dzēsts lietotājs

Dzēsts lietotājs

Apraksts uz goda!

Uzrakstīts 07-Jan 14:37