BMW piedāvā risinājumu – BMW ActiveHybrid X6, kas ir pirmais BMW inženieru izstrādātais hibrīdauto.
BMW ActiveHybrid X6 apgādāts 4.4 litru biturbo V8 iekšdedzes dzinējs un diviem elektromotoriem. Kopējā spēkstacijas jauda ir 485 zirgspēki attīstot 776 ņūtonmetru lielu maksimālo griezes momentu.
Atgādināsim, ka BMW X6 M 550 zirgspēku dzinēja piedāvā „tikai” 675 Nm griezes momentu. Tomēr BMW X6 M nemāk iekļauties degvielas patēriņā 10l/100km, ko, savukārt, piedāvā BMW ActiveHybrid X6.
Tomēr, atšķirībā no BMW ActiveHybrid 7, kas izmanto vieglus un dārgus litija jonu akumulatorus, zaļais X6 liek lietā veco labo niķeļa metālhidrīda akumulatoru tehnoloģiju, padarot auto par pārdesmit kilogramiem smagāku.
Viens no BMW ActiveHybrid X6 elektrodzinējiem darbojas arī kā ģenerators un ļauj uzkrāt bremzēšanā radīto kinētisko enerģiju, kamēr otrs elektromotors dzen uz priekšu automobili un, braucot tīri elektriskā režīmā, spēj attīstīt ātrumu līdz pat 60 km/h un tikai tad ieslēdzas ekoloģiski kaitīgais iekšdedzes dzinējs.
BMW ActiveHybrid X6 zaļais sniegums Frankfurtes autošovā
16-Sep-2009
Komentāri (1)
Krists Jaunzemnieks 6.81 Redzēts 12-Sep-2012
nu tas ir ''monstrs'' .... Labs !!!
0
Uzrakstīts 08-Okt 15:00