07-Jan-2013
Gandrīz mēnesis ir nobraukts bez problēmām :)
Pamatpārbaudes dienā nomainīju gumijas šļauku par ko ielika divnieku, pirms dažām nedēļām izdomāju, ka jāatgaiso visas bremzes, lai novērstu nevienmērību kas bija pamatpārbaudē.
Ķēros klāt, bet šķidrums uz aizmuguri nebija, nonācu līdz regulatoram, kurš regulē spiedienu uz aizmugurējiem riteņiem, regulatoru nopirku jaunu un pie reizes arī bezkontaktu aizdedzes sadalītāju.
Ar regulatora maiņu bija piedzīvojumi, zināju ka tas ir jāregulē pēc maiņas, bet uzliku uz veco vietu ar domu pi* viņ zirgs, nu vot i *episa, ka kreisajam ritenim šķidrums pienāca, bet ritenis nebremzējās.
Šodien paņēmu brīvdienu, lai brauktu uz skati, no rīta rindas nav :D
Pārbaudīja, pateica ka žiks esot labā stāvoklī, labi saglabājies :brauc:
Protokolā nav neviena vieninieka vairs, un kur viņiem rasties, ja rūsas no apakšas nav, nekādu noplūžu nav jo viss jauns :)
Pēc bezkontaktu aizdedzes uzstādīšanas auo iet vēl uz pusi labāk kā bija, tad gāja labi, bet tuvu virs 5k rpm jau jutu, ka tas ir virs optimālākais un negriež vairs tik labi, bet tagad griezās virs 7k/rpm stabili un iespējams pat vairāk, bet vairs negriezu. Ceļ labi no maziem apgriezieniem, ir dinamisks un jūtīgs uz akselātoru!
Tiešām patīkami braukt!
Vadi no golfa, komutātors no golfa, sadalītājs orģinālais vaz bezkontaktu. Štekeris no golfa sadalītāj neder, bet toties derēja no bembja, to arī pārlodēju.
Protams arī jauna bezkontaktu spole.
Un uzliku atpakaļ ikdienas stūri :)
Jautājuma cena: 20 Ls
Tēma:
Komentāri (0)