Mercedes-Benz C 270 CDI Sudrabs, 2004

Mercedes-Benz C 270 CDI Sudrabs

7.09

Novertē auto kopumā!

Sekot šim auto

Alberts Ziemelis (admin)

admin

7.49

Alberts Ziemelis (Jūrmala)
UAZ 3152 Bezceļa karalis
Redzēts 13-Jan-2019

Servisa grāmata (9 ieraksti)

Mercedes Benz C 270 CDI degvielas patēriņš 4,8l/100km 5.96
07-Nov-2010

Viens galamērķis – divi maršruti.
Vienu dienu devos ar savu Mercedes-Benz C 270 CDI no Jūrmalas uz Ķegumu, lai piedalītos Baltic Adventure Tours (4x4tourism.com) rīkotajā 4x4 tūrisma braucienā. Lai gan ceļš bija labi zināms, izmantojot Google Maps nolēmu pārliecināties par izdevīgāko maršrutu – vai doties caur Rīgu, vai braukt pa Rīgas apvedceļu caur Daugmali.

Nolēmu, ka turpceļā došos pa Rīgas apvedceļu caur Daugmali. Google Maps to uzrādīja kā garāko (75 km), bet ātrāko ceļu. Braucot izmantoju pilnu ātruma limitu – 100 km/h. No rīta ceļš bija sauss, vietām slapjš, spīdēja saule. Ierodoties galamērķī Mercedes-Benz C 270 CDI borta kompjūters rādīja vidējo degvielas patēriņu 5,7 l / 100 km.

Savu Mercedes-Benz C 270 CDI pa dienu atstāju Ķeguma degvielas uzpildes stacijā Astarte Nafta, lai vakarā, pēc 4x4 brauciena uzreiz dotos pa taisno atpakaļ uz Jūrmalu no kurienes biju ieradies.

Atpakaļceļā nolēmu braukt caur Ogri, Salaspili un Rīgu. Nesteidzoties devos ceļā, ievērojot visus ātruma ierobežojumus. Mani urdīja ziņkāre – vai auto joprojām ir tikpat ekonomisks, kad to atvedu no Vācijas tieši pirms 3 gadiem? Atceros, toreiz veicot tādu lēnu foto izbraucienu Jūrmala-Talsi-Jūrmala, pa ceļam nepārsniedzot ātrumu 80 km/h, bieži apstājoties un fotografējot. Tad mazākais degvielas patēriņa rādījums uz borta datora, ko atceros, bija 4,9 l / 100 km.

Atceļā no Ķeguma, starp Ikšķili un Salsapili pamanīju, ka kompis rāda 5,2 l / 100 km un nolēmu, ka šajā vakarā mēģināšu atkārtot degvielas patēriņa rekordu. Uz ceļa mašīnu bija maz, pirms krustojumiem varēja viegli prognozēt satiksmes situāciju, lai nevajadzētu lieki bremzēt un paātrināties. Rīgā braucu 60....75 km/h atkarībā no zīmēm, bet uz Jūrmalas šosejas uzliku kruīzkontroli uz 80 km/h un tā mierīgi braucu līdz pašai Jūrmalai. Borta dators jau rādīja 4,9 l / 100 km.

Pārbraucot pāri Lielupes tiltam, kompī ieraudzīju mazāko rādījumu kādu jebkad biju redzējis savam Mercedes-Benz C 270 CDI – 4,8 l / 100 km un tādu to man izdevās saglabāt vēl atlikušos 4 km. Kopējais ceļa garums caur Rīgu bija 70 km. Vidējais ātrums – 59 km/h.

Pilnīgākam priekšstatam, daži fakti par ekonomisko braucienu: Mercedes-Benz C 270 CDI T-Modell (K203), 170 z.s., 2004.g. noskrējiens ~ 171000, 5-pakāpju automāts, Statoil degviela, papildaprīkojuma dēļ auto ir visai smags – 1670 kg, 1 braucējs, bagāža ap 20 kg, ieslēgtas gaismas, darbojās radio, klima ieslēgta uz 21C, ziemas riepas - Bridgestone Blizzak 205/55 R 16 ar smalku lamelējumu 2 sezonas brauktas, spiediens riepās ap 2,2 atm.

Mercedes-Benz C 270 CDI Sudrabs, Mercedes Benz C 270 CDI degvielas patēriņš 4,8l/100km

Jautājuma cena: 6 Ls

Tēma: 270CDI, degvielas patēriņš

Komentāri (6)
Apgrūtināta Mercedes-Benz C 270 CDI iedarbināšana 3.03
22-Okt-2010

Iestājoties vēsākam laikam dabā 2010. gada septembra otrajā pusē, vienu rītu vairs nevarēju iedarbināt savu Mercedes-Benz C 270 CDI kā parasti. Pagriezu starteri vienreiz - nevar iedarbināt. Griežu starteri otrreiz - atkal nevaru iedarbināt.

Rezultātā auto izdevās iedarbināt tikai pēc visai ilgstošas startera griešanas. Tā tas atkārtojās vēlreiz un tad jau pieteicu auto “Dīzeļcentrā”. Auto remonts tika veikts 1. oktobrī un problēmas cēlonis, kā jau paredzēju pēc iepriekšējās pieredzes, bija dīzeļdegvielas atplūdes trubiņu neblīvums, kad tajās iekļuva gaiss un degviela aizplūda atpakaļ uz bāku.

Identiska problēma, kad saskāros ar grūtu auto iedarbināšanu bija manam iepriekšējām Mercedes-Benz C 250 TDT. Tad degviela, atplūdes šļauciņu neblīvuma dēļ arī aizplūda atpakaļ uz bāku un reizēm no rītiem dzinējs bija nežēlīgi jāgriež ar starteri, lai to iedarbinātu. Visbiežāk šī problēma bija novērojama tieši tad, kad gaisa temperatūra bija tuva nullei.

Atceros, kā ziemā manu Mercedes-Benz C 250 TDT vilka uz ”Domenikss” servisu, lai to novērstu. Vīri ķimerējās pusi dienas, samaksāju rēķinu Ls 45, kas 2002. gadā bija lielāka summa nekā pašlaik, taču problēma netika novērsta. Beigās aizvedu auto uz “Dīzeļcentru”, kas konstatēja atplūdes caurulīšu neblīvumu, novērsa to un problēma pazuda. “Dīzeļcentrā” remonts aizņēma nepilnu stundu un maksāja Ls 6.

Tagad šīs pašas problēmas novēršana “Dīzeļcentrā” 2004. gada Mercedes-Benz C 270 CDI izmaksāja Ls 54,28.

Jautājuma cena: 54 Ls

Tēma: mercedes, C270, CDI, iedarbināšana

Komentāri (1)
Priekšējās sviras maiņa Mercedes-Benz C270 6.42
12-Jan-2010

Novembra beigās pienāca laiks izpildīt ikgadējo pienākumu pret valsti un iziet Tehnisko Apskati. Devos uz Antenas ielu, Rīgā, samaksāju teju Ls 100 un mani vēl par tādu naudu neizlaida cauri! Dūmi, lūk, esot par melnu - dūmainība tikai 6,4 un padomā, kāds sīkums, kustas labā priekšējā apakšējā aizmugurējā svira! :) Kreiso jau pirms gada biju nomainījis.

Tā taču ir dārgā svira! Vai tad nevarēja likt mainīt kādu citu - lētāku? “Tā ir sazvērestība un mākslīga pagrimušā autobiznesa sildīšana”, nospriedu un devos rakstīt mailu Arnim no “Autofavorīta”, lai pasūta to fakino sviru, tikai noteikti Lemforder vai TRW. Dabūju jaunu, svaigi krāsotu Lemforder sviru (ražotāja numurs 2959401, oriģinālnumurs A 203 330 34 11) un nomainīju to turpat Autofavorītā. Kopējās investīcijas ap 80 latiem.

Pieļauju, ka lielāki auto remonta entuziasti, izdilušo sviras lodbalsta galu varētu atjaunot “pa lēto”, iespiežot to kārtīgās skrūvspīlēs un “apvalcējot” lodbalsta bļodiņu ar kārtīga āmura sitieniem.

Pēc sviras nomaiņas, auto kļuva vēl stabilāks gaitā un stūrēšana - precīzāka. Loģiski - vairs nebija liekas brīvkustības. Pēc šīs sviras nomaiņas, jāveic riteņu ģeometrijas jeb savirzes regulēšana.

Mercedes-Benz C 270 CDI Sudrabs, Priekšējās sviras maiņa Mercedes-Benz C270

Jautājuma cena: 80 Ls

Tēma: svira, tjaga, lodbalsts, tehniskā apskate, savirze

Komentāri (1)
Salona gaisa filtra maiņa Mercedes-Benz C270 6.80
29-Dec-2009

Atšķirībā no iepriekšējā S202 C-klases universāļa, jaunākajam MB universālim K203 jūtama pastiprināta logu svīšana. Īpaši rudenī un ziemā, iekāpjot mitrā apģērbā vai ievietojot auto slapju slēpošanas inventāru. Ar iepriekšējā modeļa mersi pat zemās temperatūrās ap -20C visi logi ļoti ātri atsala un bija tīri no ledus un svīduma. Turpretim jaunajam katrs mazākais mitrums salonā izraisa nepatīkamu logu svīšanu. Un tā ir šī modeļa problēma, jo līdzīgu parādību uz ielas esmu ievērojis arī citiem modeļa un markas brāļiem.

Nesen nomainīju salona gaisa filtru un situācija ar logu svīšanu krasi uzlabojās. Neticēju, ka salona filtrs nozīmēs tik daudz. Vecajam S202 salona filtrs bija samērā pamatīgs - ar plastmasas rāmi apkārt. Oriģinālā izpildījumā (cena ap Ls 35) S202 filtrs saturēja aktīvo ogli un tā mūžu varēja paildzināt skalojot un mazgājot. Arī smarža salonā bija labāka nekā no lētākā papīrnieka.

Jaunākajam modelim K203 filtrs izgatavots tīri no papīra (cena ap Ls 18, oriģinālais numurs A 203 830 09 18) - ar nedaudz nostiprinātām papīra malām, bet aktīvo ogli saturošs filtra oriģinālais elements maksā jau Ls 88.

Vēl kāda atšķirība - K203 salona filtrs atrodas zem motora pārsega, labajā pusē tuvāk vējstiklam, citiem vārdiem sakot - tuvāk tehniskās apskates uzlīmei. Vecajam S202 salona filtrs atradās zem priekšējā paneļa cimdu nodalījuma (“bardačoka”). Lai to izņemtu, nācās skrūvēt nost paneļa apakšu un visai tricky kustībām to ņemt laukā. Atceros, ka bija grūti saņemties, lai pieķertos filtra maiņas darbam.

Mercedes-Benz C 270 CDI Sudrabs, Salona gaisa filtra maiņa Mercedes-Benz C270

Jautājuma cena: 18 Ls

Tēma: salons, filtrs, maiņa, logi, svīšana, S202, K203

Komentāri (0)
Termostata maiņa Mercedes-Benz C270 6.31
29-Dec-2009

Pirms kāda laika Servisa grāmatā rakstīju par problēmām ar siltumu Mercedes salonā. Savā apsildes remontdarbu programmā profilakses nolūkos nolēmu iekļaut arī termostata maiņu, lai to izveiktu pie vienām sāpēm kopā ar kvēlsveču maiņu.

Vakar Autofavorītā termostats tika nomainīts. Ārā ir +3C, salons uzsilst labi un ātri, taču pavisam droši efektu pagaidām grūti novērtēt. Varbūt mājās paspēlēties ar termometru un veco termostatu pavārīt katliņā, lai saredzētu ko tas dara un vai dara vispār? :)

Uzstādīju jaunu oriģinālo termostatu, kaut arī laba alternatīva droši vien būtu Wahler termostats. Oriģinālā termostata cena Ls 29. Oriģinālnumurs A 611 200 06 15, lai gan uz vecā termostata redzams numurs A 611 203 127 5.
Mercedes termostatu ražo BEHR (BEHR numurs 2 435 92 B2). Termostats bija komplektā ar temperatūras devējs, ko ražo SIEMENS / VDO . Temperatūras devēja Mercedes-Benz oriģinālais numurs - A 000 542 51 18.

Mercedes-Benz C 270 CDI Sudrabs, Termostata maiņa Mercedes-Benz C270

Jautājuma cena: 48 Ls

Tēma: termostats, salons, apsilde, dzinējs, temperatūra

Komentāri (0)